1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The outfit

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 jul 2005.

1. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel jammer dat ie tot eind deze maand is uitgestelt, maarja heb nog zo veel fun met GR:AW:)

2. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij hebt de volledige versie al? Knap.......

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    GameSpot review + video review (die is ook voor iedereen toegankelijk):

Click!

4. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
  5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    NOOOOOOOOOOO Why :'-(:'-(
    Nu moet ik nog langer wachten :'-(
    Op free record shop staat dat die nog om 17 maart komt.
    Maar op dixons is niks over deze game te vinden :eek:

6. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt op 24 maart staat bij dimensionplus.nl en meestal klopt dat wel.

7. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
  8. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Er wordt druk gespeculeerd over de releasedatum van The Outfit... Maar Play.com geeft aan dat hij al "in stock" is, dus dat betekent dat ze hem binnen hebben en je het spel kunt bestellen...

Verder heeft THQ de laatste week een groot aantal websites voorzien van headers en banners waar op staat vermeld "coming 17.03.2006"... Het zou toch een beetje dom zijn als ze dat doen, en vervolgens aangeven dat de release is vertraagd?

Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Vooralsnog ga ik er vanuit dat The Outfit gewoon netjes verschijnt op 17.03.2006... Als hij opeens een week is vertraagd, nou pech dan...

Maar van de releaselijsten van Dim+ ben ik persoonlijk weinig gecharmeerd, er klopt juist vaak geen moer van... Toch kunnen ze in dit geval zelfs gelijk hebben, als de game inderdaad is verschoven naar de 24e...

Nogmaals, ik geloof eerder THQ zelf... En op hun Engelse website staat NU nog vermeld dat The Outfit op de 17e zal verschijnen... :D

Genre Action
    Age Rating 12+
    Release Date 17 Mar 2006
    Multiplayer 8 Players
    XBox Live! Yes
    Downloadable Content: V

Link: http://www.thq.co.uk/games/product/The Outfit?ProdPlatform=360

Dit geldt tevens voor THQ Duitsland:

Erscheinungsdatum : 17. März 2006
    Sprache im Spiel : Englisch
    Handbuchsprache : Deutsch
    Altersfreigabe : ab 16 Jahre
    Genre : Action
    Format : XBOX 360

Link: http://www.thq.de (klik op de knop Xbox 360 en daar zie je The Outfit staan, klik vervolgens op het woord The Outfit)

9. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff de demo op marketplace gdload maar ik vind t echt bagger spelen:-S

10. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Net nog even met de Gamesboer aan de lijn gezeten...en die wisten mij te vertellen dat de game nog steeds geplant staat voor een 17e release en misschien zelfs al vandaag in de sjop word verwacht.

11. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Verdomme....het zal toch niet waar zijn (via Insidegamer) :

De nieuwste actiegame voor de Xbox 360 van THQ en Relic, The Outfit, zal een week later verschijnen dan van tevoren gepland was. Hierdoor is de nieuwe releasedatum 24 maart. Dit maakte THQ Benelux vandaag bekend.

Dan vraag ik mezelf weer af wat nu precies de achterliggende gedachte is om dit te vertragen...?!?!
    Slechte distributie ofzowww...???

Het spel word namelijk in de omliggende landen van de BeNeLux gewoon gereleased.

12. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga morgen gewoon naar de winkel :) en dan zeg ik wel of hij er is of niet;)

Maar over de leeftijd?
    Is het nou 16+ of 12+. Ik zie steeds op een andere site iets anders staan:confused:

Op xbw staat ook zelf 17 maart:eek:

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb ook inmiddels vernomen dat er toch een uitstel zou zijn van het spel hier in Nederland naar de 24e... Had Dim+ dus toch gelijk... Hoewel ik toch nog een heel klein beetje hoop dat The Outfit morgen nog komt... :D

Het uitstel van een week naar de 24e is trouwens OERdom, want de meeste gamers worden op 24-03-2006 eerder als een magneet naar Elder Scrolls IV - Oblivion toe gezogen... Je moet het ijzer smeden als het heet is, luidt het spreekwoord, maar daar heeft THQ blijkbaar nog nooit van gehoord... :{

14. Avioto

Avioto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gedownload en ik vind em heel erg tof! Kan niet wachten op de full game:+

15. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Inmiddels is het spel te koop bij Dimensionplus....nu maar hopen dat mijn gamesboer em ook heeft binnen gehad... :)

16. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die demo gespeeld maar vond er niks aan , maar gister had ik die trailer gedownload en nu lijkt hij me echt heel tof. Alleen die graphics zijn een beetje lelijk maja.

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gister weer demo gespeeld met een vriend en heb er flink mee vermaakt en smaakte naar meer :9 Mischien dat ik uhm tussen Oblivion door ff haal. Ik vind het een leuk multiplayer game. Vooral omdat het niet zo serieus is. Het is opzich best een chaos op het veld. :D Damn i love that.

Ook komt er wat strategie aan te pas zodat het niet te hersenloos killen wordt. De graphics intereseerde me niet zo veel. Alleen vond ik het jammer van die popups. Vond ik niet echt nodig want zo goed ziet de game er niet uit. Mischien dat het verholpen is bij het orgineel.

18. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Hij is nog niet in de winkel :mad:
    Bij dixons en bart smit enz geweest.
    Heb gevraagd waarneer hij dan uit zo kunnen komen, ze keken in een boekie en er stond dat hij vandaag uit zo moeten komen en toen belde ze naar beneden en ze kregen hem misschien dinsdag binnen.

Majah ik ga gewoon volgende week vrijdag halen.
    OF iemand moet vertellen dat hij bij dixons al in de winkel ligt.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  19. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    de demo is aan het begin wel leuk jah, maar na een dag wil je er niets meer van hebbe. Bij andere demo's was het niet het geval en de graphics zijn ook bagger. Gewoon GRAW halen kerel! ALS je nog een wo2 spel wil neem dan cod, dat was echt genieten die missies, alleen die rotpatch voor online moet nog komen. Maar de Outfit lijkt MIJ in iedergeval bagger.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand vanavond de demo online spelen? Ik ben er niet goed in maar dat intereseert me niet zo veel. Zo lang ik het maar kan spelen tegen iemand ;)

Deel Deze Pagina