The Palm en The World

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Quilibre, 7 jun 2005.

1. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier al mensen die hun eigen huisje op Palm Eilanden hebben gekocht?

Of waren er mensen zo royaal om hun eigen eiland op de De Wereld te kopen?

Af en toe vraag ik me af waar mensen zoveel geld vandaan schrapen dat ze gewoon hun eigen eilanden bouwen die je vanaf de maan kunt zien...
    2 Palm eilanden zijn al af, maar ik vraag me af hoe duur een huisje erop is.
    Iemand die toevallig al een villa'tje en daar een vakantie voor me kan regelen ?

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zozo, Palm island ziet er goed uit :D Helaas kan ik het niet betalen... ajoh, gewoon even wat harder die vakken in de supermarkt vullen. Komt alles weer goed.

3. Die huizen zijn zoooo moooi :D. Was ik maar rijk dan kocht ik er wel een *kwijl*.

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Met genoeg centjes zou ik ook zo'n mooi eilandje kopen :) Nja echt iets voor de elite.

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Prachtig project natuurlijk.

Dubai is sowieso booming! Wat ze in die stad aan het bouwen zijn, is gewoonweg niet te bevatten. Een nieuw handelscentrum ala NY, Hong Kong en Shanghai.

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik nou goed dat die site van the world gaat over wat de kroonprins van dubai: sheik ali baba ofzo :+ , de wereld in eilandjes gaat nabouwen en dat je die vast kunt op gaan kopen??

Ik heb namelijk net een bod op Nederland uitgebracht...ik hou wel van dit landje O-) ....tis E9 op het masterplan.

Vind het maar een vaag gebeuren, maar die palmshit is ook wel heel gruwelijk...ik ben er wel klaar voor, maar mn portemonne nog niet helemaal :p

Ach, eens gaan we er allemaal aan geloven, is Nederland over 20 jaar van de kaart verdwenen omdat het onder water staat, is New York overspoelt door een Tsunami, en zit ik met mn lui reet op het vaste land van Antarctica waar het inmiddels gemiddeld 30 graden is, alle Aziaten je op hun wenken willen bedienen omdat ze nog steeds denken dat ze minderwaardig aan ons zijn, en zitten er Afrikanen op de hoogste stekkies in het bestuur. Laat maar komen... }:]

Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik meen dat een Nederlands baggerbedrijf die shit aanlegt. Jaren terug eens een reportage op Nederland 2 gezien. Dubai staat zeker op mijn verlanglijstje van "te bezoeken steden", zonder twijfel.

8. Was dat niet die plaats waar die gasten van Big Shots heen gingen?

Of is er nog een andere Dubai :p?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2005
  9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat kost zo'n eilandje? :+

10. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    vast niet duur :p

Ik denk dat ik er straks ook maar eentje koop :D
    Maar van de palm zijn al wel eilanden verkocht enzo aan David Beckham bijvoorbeeld

11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er al 1 gister ff gekocht in de pauze op school :+

12. 1.hoe duur is da eigenlijk?
    2.en is dat dan je eigen eigendom?
    3.kan je er dan ook nog naartoe?
    4.en is het (il)legaal?

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden: