Als het ding komt denk ik dat het gewoon een computer word die op de tv word aangesloten. Dat betekent dat het alleen PC spellen kan spelen en dat je gewoon moet gaan installeren. Ik denk dit omdat het ding er nogal groot uitziet (onder het dekentje) en dat er dus veel pc spul inzit wat gekoeld word met lucht. Ook denk ik dat het ding meteen flopt omdat het geen Phantom only spellen krijgt wat je toch nodig hebt.
hoax ?! zie de volgende sites ... gamerfeed IGN ... en ... GamerNext .. voor het plaatje Lijkt me allemaal een hoax. 14 mei weet eenieder meer
ALLES ONLINE phantomrules (hoax?!) ALLES ONLINE phantomrules (hoax?!) 't zou de gamers natte droom zijn nix geleuter met routers voor ADSL enzo
LOL Die gasten (infiniumlabs.com) zijn at random off- en online. De volgende aankondiging van een gamebeurs zijn weer gemaakt. Op de E3 was het grote stilzwijgen daar!!! (Hoax) nb de site is uitgebreid!!!! check it out
vind het een beetje zonde van je tijd om zo'n site in elkaar te zetten voor niks??? en ze zouden idd wat op de E3 bekend maken...maar dat is misschien ook wel gebeurd...maar dan met zo'n stilzwijg contract gezeik.
Ik haal deze thread ff naar boven want ik vond het de moeite niet om hier een nieuwe topic voor te beginnen: De console die begin dit jaar werd onthuld zal voor het eerst publiekelijk worden voorgesteld in de Ultimate Gamers Expo die deze zomer zal plaatsvinden in Los Angeles. Op de officiele site zoeken ze zelfs 100 betatesters voor de console check www.infiniumlabs.com
een groot succes zal het nooit worden denk ik.. ze misschien gewoon de grote titels en ze kunnen het nooit opvechten tegen de 3 next gen's.. of ze moeten wel met iets heel speciaals komen..