Daarom, en eng jah... zou het best kunnen zijn... nog enger vind ik mensen die niet meer weten wat ze doen.... bedoel (noem me ziek of wat dan ook) maar bij soldier of fortune 1 vond ik het gewoon lachen om een zwerfer in ze been lam te schieten... hij slepen met ze been om weg te komen en ik een mes in ze rug gooien.... (gaf mooi effect) (jah ik weet dat is ziek) maar als je een game heb uitgespeeld ga je andere dingen proberen... stel je voor dat iemand (misschien ik wel!) het niet meer weet... loop buiten en doe het zelfde bij jouw..... jah dan worden de games na mijn mening toch echt wat te gevaarlijk... en dan moeten de games zo gemaakt worden dat duidelijk is dat het een spel is... niet meer... maar ook cker niet minder.....
jah kijk zo zou je het toch kunnen zien als een voordeel als het net echt is... alleen tsja haal bij mij dat net er maar af en geef mij in dit geval maar gewoon echt...
hmmm ik denk dat als de GFX zo echt worden dat het bijna niet meer te onderscheiden is van de realiteit dat de lol er af gaat voor mij want of ik nu mn VRE bril op of af doe de GFX zullen hetzelfde blijven . moet je je de Sims maar eens voorstellen sommige mensen kunnen nu al idd het verschil al bijna niet meer maken maar die zijn natuurlijk niet helemaal in orde en hebben hulp nodig . dan zijn er nog mensne die iid aan een aandoenong zoals pshychose lijden en daar zou echt een game verbod (en film) voor moeten zijn want ik heb welleens iemand gekend die daarin terecht is gekomen (een ex van me door drugs ) en dat is niet normaal te noemen want ze kunnen iid het verschil niet meer zien en daar hoeven nog niet eens een film voor hebben gezien . het moment dat games er zo uitgaan zien staat er elke dag wel zo'n geval in de krant daar kan je op rekenen want mensen die bijv. gedronken hebben kunnen veel makkelijker een vergisiing maken in RL omdat ze het idee hadden een game te spelen ofzo en gaq zo maar door . je zou het in de rechtbank ook als excuus kunnen gaan gebruiken . complicaties te over man gaming is that root of all evil (ik zou eerder zeggen hollywood maarja )
ik wil niet heel vervelent zijn maar ik vind dat van hem toch veel nuttiger dan dat van jouw sry.... en daar wouw ik het graag bij laten... ik vind eigenlijk meer dat hij gelijk heeft