Ik heb em vandaag gehald en al een beetje gespeeld...alleen nu vraag ik me af of je in de free mode ook 'erop uit' kan volgnes mij niet namelijk.. Met zijn 2-en Bustin OUt doen is trwns wel ongelofelijk cool, he ruim je troep ens op, ja flikker op doe het zelf
Ik heb hem net op de xbox gekocht, en hij is wel in het Engels. (geen minpunt, maar had toch liever in het NL gehad ) Weet er iemand hoe je Bustin' Out in het NL kan spelen ? Volgens mij nl niet !
Ik heb Sims Bustin' Out zeg maar voor kerst gehad van mijn vriendin... En nu zit ze uren lang ZELF te spelen, heb ik dat Wel een hele toffe game ! Het ziet er allemaal heel mooi uit en er zijn best veel extra's. Ook de 'opdrachten' zijn grappig, spoken verjagen uit een kasteel bijvoorbeeld...wat me overigens nog niet is gelukt Wat ik trouwens ook niet voor elkaar krijg is om het met z'n tweeen te spelen. Moet ik toch maar even het boekje erbij pakken. Ach, ik speel het liever toch alleen want ze vind het niet leuk als ik andere vrouwtjes versier
moet je ook spoken verjagen??? lijkt me echt heel grappig, die spel wil ik ook heel erg graag. ik heb zelf al deel 1 op de xbox, die was eigenlijk wel wat minder, want je had nie echt veel nieuwe dingen. ik heb nog een vraag: is het nog steeds zo dat je maar een paar dingen kan plaatsen in je huis?? want bij deel 1 kon je huis vol worden en kon je helemaal niks meer bouwen, das was echt een groot minpuntje! is dat dus nog steeds zo???
Ja, dat is nog steeds zo, maar niet zo snel meer als in deel 1. Was je huis in deel 1 nog redelijk snel vol, dan moet je hier echt het 'vól' hebben zitten met een spullen Het is wel (best logisch ook), dat als je je huis groter maakt, dat je ruimte ook groter wordt
nou, bij deel 1 was zo dat als je je huis groter maakte dat de hoeveelheid van die spullen nie omhoog ging. dus je kon nie veel plaatsen, ook al maakte je het huis groter.
Hier is dat dus wel Is maar goed ook. Of beter gezegd, als je je huis groter maakt, dan 'krimpt' de meter die de hoeveelheid spullen in je huis aangeeft.
mooie zo, das dus weer een pluspuntje voor bustin'out. want ik heb deel 1 op de xbox en bijna niet gespeeld, omdat ik hem niks aan vond, op de pc heb ik er maanden van genoten maar op de xbox was het geen reet aan.
Jah en het gaat nu meer om het leven zelf dan om het bouwen en persoonlijk vond ik van het eerste deel het bouwen het leukst dus de liefhebbers voor het bouwen zullen waarschijnlijk teleurgesteld zijn..
hoe weet je dat zeker??? misschien is het nog steedst het zelfde gebleven, en er zijn(wat sommige zeggen) veel nieuwe dingen te bouwen(meubels). ik hoop het want anders is het spel het niet waard!
Sims 2 is GÉÉN Bustin' Out ! Sims 2 komt 1ste of 2de kwartaal 2004 uit Voor de Xbox is het nog niet zeker of ie er ook komt. Maar je zou Bustin' Out kunnen zien als een soort uitbreiding op The Sims van de consoles, maar dan met het orgineel erin
als je het zo bekijkt. het is wel het 2e deel op de xbox dus voor mij is het deel 2. je kan ook naar een funhouse en het leger geloof ik. lijkt me echt lachen! bustin' out staat wel op mijn verlanglijstje maar niet als 1e iedegeval. ga hem maar kopen als er niks anders is.
De thread was even gesloten geweest om de boel op te schonen. Dus nu weer gewoon lekker inhoudelijk en normaal posten over deze game mensen.
je kan veel in de sims en de klok tikt met 1 min per seconde, soms is dit zeer handig maar ook lastig als je eens is iets uitgebreids wil doen moet je soms al gaan werken,je mood veranderd redelijk rap,maar je hebt een redelijk ruime keuze van jobs, en je kan in free play nog eens enkele extra jobs krijgen.
Is het wel een beetje waard om d egame te kopen, kbedoel ik heb niet alles gespeeld en sommige vond ik gewoon echt bagger.
Mmm wat bedoel je nu preceis met deze zin... Hij is wel de moeite waard, ik heb er in ieder geval wel plezier mee..
Ik heb de game nu ook en vind hem wel lachen maareuh, kan je nou maar 3 huizen in de freeplay mode maken of moet je de rest unlocken? En kan je straks ook in de free play er op uit of zit dat er niet in?