ik was dr ook relatief zeker van dak iets had zien staan van the sims op xbox; na n zoektochtje heb ik dan toch iets gevonde; twijst dr op da the sims naar xbox gaat kome; maar ni zeker hier is de site : www.xboxaddict.com dan doe je find games ; en daar staat " by tittle" en daar tusse staat the sims
Re: Re: hihi [offtopic]Homo in da house? Munch zei namelijk: "ik heb zelf ook al een vriendje hoor!!! Had je zeker niet gedacht hè lol!" Toen zei jij Jij hebt dus nog geen vriendje gevonden j/k [/offtopic]
En wat is er mis met een homo, lekker ventje van me? Voor mij hoeft The Sims trouwens niet op de Xbox...Irritant spel
irritant? i....ii....iiiiirritant???? Ik vind het juist ruig! Je kan gewoon je eigen stad bouwen en met elkaar naar bed enzo gheghe...en het is ook grappig om vet veel ruzie te maken hehehe Ik vind het een top game, nog nooit zoiets gezien....JIJ WEL DAN??? haha ik hou niet van homo's maar ik denk tog niet dat hij dat is he!
Re: irritant? Nope...Alleen ik heb een gruwelijke rothekel aan Big Brother-toestanden. Dus je hebt wel de goeie console uitgekozen, maar de games die je speelt zijn ontzettend fout Wie? Ik? Wie weet
grrr do you want to fight hahaha ontzettend fout? IK VIND het gewoon leuker! munch's oddysee,the sims, dead or alive 3, age of empires, vind ik gewoon goeie spellen....ja dead or alive 3 niet goed, maar wel kix af en toe! vrijheid van meningsuiting! ze ZIJN niet ontzettend fout...jij VIND ze ontzettend fout, lol
inderdaad ja jij betn het met me eens hihi, maar ja... ik hou gewoon niet van alleen maar schieten en dan maar door de levels heen rennen als een bezetene! Jaja doe mij maar een spel met leuke missies en er moet wel humor in!!!
Re: grrr /me trekt z'n opmerkingen beduusd terug en wenst [Munch] veel plezier met spelen. MAAAAAAR DOA3 is kut
GRRRR I am going to kick your butt You are only Bitchin' BAD about DOA3 DOA3 is een goed volk! Laat ze leven in vrede AMEN -op een munch toon- Don't you dare...i know you wouldn't, you're too shy, silly old man!
waar ligt Heerlen ergens??? (was nooit goed in topografie in groep 8 en ik ben te lui om de atlas te pakken)
Heej wel grappig ik had laatst op school (jaja) een hoorcollege over games enz. en daar zeiden ze dat vrouwen het meest houden van puzzel en strategie games... klopt dan toch wel een beetje ofnie?
bij mij klopt het bij mij wel...hihi ik hou der van age of empires, the sims, zeus, (black & white ), setlers is cool
HEB JIJ NOG NOOIT GEHOORD VAN HEERLEN???? ]:- de beste junk stad van nederland IK HAAT HET HIERRRR allemaal van die engerds iew iew! en het is hier ook oersaai
hehehehe hallooo! pardon? Amsterdam is de beste junk-stad he, en daar zijn we trots op...?? egh... never mind.. Dat vrouwen het meeste houden van puzzel en strategie klopt inderdaad wel, dat heb ik al wel vaker gezien.. [Munch] is ook 1 van de weinige uitzonderingen die ook een vechtspel leuk vind.. Nou ja nu maar hopen voor je dat er meer van dat soort spellen naar de Xbox komen.. Zou ik zelf ook wel leuk vinden..
Haha! Nee, volgens mij zit Heerlen toch echt bovenaan de top als het over junks gaat! |ijn er echt gigantisch veel en als je van kroeg naar kroeg loopt op zaterdagavond dan vragen ze al aan je of je coke wil kopen van ze en zo'n shit. Heel erg gezellig, daarom ben ik ook maar op kamers gaan wonen in brabant!
haha nooit in amsterdam zeker geweest lol daar hebben we beroepsjunks.. Hmm komt nu ineens een gedachte bij me op.. we hebben al Grand Theft Auto.. zou er ook nog een spel uitkomen waarbij je een junk speelt.. lol.. "Junkie: Get your next fix" Je begint normale burger.. je eerste opdracht is om een jointje te scoren.. zo raak je steeds dieper en dieper in de drugs.. Je moet uiteindelijk overvallen gaan plegen om aan geld te komen en wint het spel door de OD'en.. hehehe Zou ook een goede volgende upgrade zijn voor de sims (om weer enigzins on-topic te komen)