1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Sims??? + een vraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 8 jul 2002.

1. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Re: bij mij klopt het

Okee, daarmee maak je het bij mij weer helemaal goed!

Settlers II is het meest heersende spel ooit gemaakt! :9

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hmz

Ja Amsterdam staat ook bovenaan, en Heerlen 2de of 3de, weet het niet meer, maar jeeeez wat een onderwerp, wat heeft dit met GAMES te maken?? :confused:
    Maar Settlers vind ik te langzaam gaan, ze zijn veel te slow, nog langzamer als MUNCH ! :9

Maar even niet meer zeuren over welke games nu beter zijn oké het is gewoon een kwestie van smaak...
    Hoewel er wel spellen zijn die gewoon klote zijn, hebben jullie daar nog voorbeelden van?

Effe denken mijn slechtste spel ooit: GEEN IDEE :confused:

ennuh: er zijn 25 levels in Munch's Oddysee....voor degene die dat wilde weten

:cool:

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hehehe je heb gelijk.. terug naar de topic..

True, het is ook een kwestie van smaak.. hoewel ik toch over het algemeen wel kan herkennen of het een goed spel is ondanks dat het niet MIJN soort spel is..

Slechtste spel ooit.. ? .. voor degene die al langer meedraaien.. "Altered Beast" op de sega.. Ken niet zo gauw een nog slechter spel verzinnen.. hmm hoewel kabuki warriors toch aardig in de buurt komt.. lol..

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    boh

de sega, ik dacht dat ik nog oude dingen in de kast had staan, haha het slechtste spel weet ik nog steeds niet echt....EHM alle spellen van de CDI :D maarMicky Mouse op de SEGA GAMEGEAR was ook nix haha :9 :+

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Z.A.R.:9

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    CDI heb ik nooit gehad, ben ik wijzelijk bij weg gebleven :p
    Hehe meeste oude dingen zijn bij mij al de kast uit.. overleden..
    enige wat ik nog heb is een vectrex en een niet werkende NEO CD .. En natuurlijk de XBox en GBA.. Voor de rest is het weg.. Waaronder een ps die gesloopt is door mijn kat.... =(

Mickey mouse.. volgens mij heb ik die wel eens gespeeld.. kan me nu ook een MM spel herinneren op de Sega 16b die vreselijk cheap was.. Liever nog een slecht spel dan een oneerlijk spel.. had ook een fighter op de neo waarvan de eindbaas zo vreselijk cheap was (naam is me ff ontschoten) in het begin kon je die makkelijk aan tot ie bijna dood was.. En dan was BRRAAAAAAAMMMBAA en deed ie een of andere unblockable super move die ie maar 2 keer hoefte te doen en je was dood.. Haat dat soort skilless cheape oplossingen om iets sterk te maken.

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedakt munchy; ik moest namelijk weten hoeveel levels dr zijn in MUNCH Oddysee; DaNkJe

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hihi

voor jou altijd hè :+ hihi, ja sorry ik wist niet meer wie het vroeg, ik had gewoon Munch nog eens uitgespeeld en de levels voor je geteld, ik hoop dat het klopt! :confused:

Deel Deze Pagina