1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Sims: MENINGEN

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 28 mrt 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de sims een keer op een pc gespeeld. Ik vond er niet erg veel aan. Het consept trekt me niet, ik houd meer van spellen waar actie in zit. (het trucje met het spook was wel leuk).

2. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    EA heeft wel door dat het een aftreksel is van de pc game, daarom misleidt hij de consument door er allerlei spelletjes en missies in te stoppen. en dan nog, het is gewoon te lelijk om voor de xbox uit te brengen.

3. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    door die mini-games lijkt het me wel wat leuker, en dat je op een gegeven moment met z'n 2-en kan spelen lijkt me ook hartstikke leuk alleen dat het grafische gedeelte niks is, vind ik een heel groot minpunt ! ik zit te twijfelen of ik hem koop

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als je de sims ijkt vind kopen,als je je hem dan al op de pc hebt,laten liggen,en ik snap het graphics probleeem niet... .Ik ben ook gewend om dagelang halo te spelen en ik heb nu geen moeite met the sims.Dit is weer zo'n redenatie van"graphics above gameply" Het ziet er ongeveer net zo uit als op de pc.Maar dit zal wel aan mij liggen.(en ja ben ook DOA3 gewend als je die graphics kent).En die 2 player mode kan je binnen 10 mins al vrijspelen als je doorzet....

5. Tycho

Tycho Guest

Ik vind The Simms echt super goed! de hele nacht heb ik die met een vriend zitten spelen:D

6. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    dat je dat in het openbaar durft te zeggen... ;)

7. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Meningen over dit spel lopen super-uiteen (was bij de PC-versie ook het geval).

Tip:
    leen/koop de PC-versie voor weinig geld en kijk hoe het bevalt... Bepaal dan maar of je de XBox-versie wilt. Of de graphics mooi of lelijk zijn doet er niet toe: zolang het maar speelt... Een spel niet spelen omdat het niet mooi is 1 v.d. domste argumenten. Speel het niet omdat je het niet leuk vindt...

8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben er zeer wel toe bereid om een spel NIET te spelen omdat het afzichtelijk lelijk is omdat het een groot deel van het realiteits gevoel en daarmee het inlevings gebeuren weg neemt uit een spel en zeker bij een spel als de sims is dat een factor die het leukt maakt volgens mij, maar ik kan er naast zitten....

Deel Deze Pagina