1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Sims Unleashed

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Wendy, 20 aug 2002.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik ook van plan. Zo kom je nog eens wat te weten :)

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    oohh ik breng de sims weer tot leven
    ik ben een sims-broeikip :+

Naja ik moet eerst effe alle delen aan mn vriendin terugvragen,ik heb er namelijk weer zo;n zin in....
    effe die nieuwe sims bestellen :9

3. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij nu al uit dan?

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    niet hier maar volgens mij wel in amerika,dan laat ik hem overkomen....maar anders bestel ik hem wel van tevore,effe kijke

5. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    effe een zelf geschreven preview van dit geweldige spel

Uitgever: Electronic Arts
    Platform: PC
    Categorie: Simulatie
    release datum: 23 September 2002 *VC en Europa*

De 5de uitbreiding van The Sims, The Sims: Unleashed blijkt een langverwacht deel te zijn. We misten altijd al wat in ons Sims-leven…Inderdaad onze eigen lieve,pluizige huisdieren.
    Maar de huisdieren zijn niet de enigste nieuwe features in The Sims: Unleashed, maar zijn wel een belangrijk deel ervan. Nu kunnen je Sims een weg vinden naar de dierenwinkel. Ze hebben keuze uit veel verschillende honden/katten evenals papegaaien,vissen,vogels of reptielen.
    Je kan je dieren een eigen naam geven en eenmaal gekocht, kan je zo volledig opnemen in je gezin. In het geval van katten en honden hebben ze hun eigen personage en karakter: stil/vriendelijk/slim/speels en loyaal. Je kan ze zelf trainen of je zal een dierentemmer moeten betalen ervoor zodat ze zich toch een beetje leren te gedragen.
    Als je je huiselijke vriend goed zal verzorgen word je huisdier een beste vriend.

Dieren hebben ook hun relaties met andere dieren. Honden en katten zullen leren met elkaar om te gaan en mannen - en vrouwen versies van katten of honden kunnen gaan paren en zich zo voortplanten.

Zoals we natuurlijk verwachten zijn deze dieren zo realistisch mogelijk tot leven gebracht met humoristische animaties. Honden kunnen met hun baasje spelen,gooi een stok en je hond komt ermee terug,maar je kan ook met je hond stoeien. Katten krabben je of gaan vissen in de vissenkom.

Je kan met je huisider gaan wandelen en zo kom je ook andere dierenvrienden tegen. Dus deze beesten zorgen ook voor je eigen sociale leven tussen andere Sims.
    Het park is een van de nieuwe locaties in The Sims: Unleashed samen met de dierenwinkel natuurlijk.

De Sims hebben huisdieren!
    Geef je Sims de kans om een harig beest in hun familie te nemen. Laat ze leuke trucjes doen,koop ze speelgoed,traktaties en accessoires, en doe je best om ze niet je huis te laten verwoesten!
    Natuurlijk vereist dit een tijd van verzorging zoals je dit ook moet doen als je een Baby neemt. Maar het is de moeite waard. Dit was een belangrijk onderdeel wat miste aan The Sims.

Neem een dier in huis
    Bezoek de dierenwinkel en addopteer een hond,een kat of een ander dier voor je Sims.

Grotere woonwijken
    Nu met 40 lots! Creëer nieuwe parken, cafés, winkels en een markt.
    En we hadden al zoveel uitbreiding!

Meer carrières!
    4 nieuwe carrières met 50 nieuwe baantjes. Nu kan je Sim een baan als dierenarts nemen of als kok, als cirucsartiest, iets in de trant van mode of educatie.

125+ nieuwe objecten.
    Laat groenten in de groentetuin groeien en gebruik ze later als ingrediënten voor het eten of verkoop ze op de markt of probeer je huisdieren te wassen in een speciaal badje voor de pluizige diertjes.
    Maar er zijn natuurlijk ook weer nieuwe decoratiemogelijkheden als: nieuw behang,nieuw tapijt, nieuwe schilderijen/standbeelden noem maar op.

The Sims Unleashed zal in September uitkomen en het zal een nieuw nummer zijn van geweldig formaat voor de echte Sim-fan.

zo ik weet niet of alles precies goed loopt
    :{

Laatst bewerkt: 22 aug 2002
  6. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm huisdieren, echt een deel voor jou dus :)

7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    bedanktvoor je reacite van mijn ozo lange post die ik zelf in elkaar gefrummelt had :{

8. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Oke sorry, wat moet ik er anders op zeggen, oja bedankt voor de preview :)

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    je hebt hm nie eens geleze :9 of wel :confused:
    waarom doet iedereen zo ongeïnteresseerd
    stelletje saaie .... :{

10. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Wellus, echt waar!!! :)

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    okee iemand anders nog geïnteresseert?
    ehm en dit topic moet trouwens verplaats worden!!!!!!!!!!!!!!!!1:eek:

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    wel koel dat ze et huis af kunnen breken, en et is ook vast leuk om drie katten in een hokje met een openhaard te zetten, met een plant dernaast}:]

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    :confused: katjes moeten er wel uit!!:confused: ! :eek: andes is het zielig hè }:]
    maar ik vind het zo leuk dat die katten en honden een eigen persoonlijkheid hebben en dat je ze kan trainen enzo :D
    hebben ze geen trainer voor die rotkinderen }:]

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    en wat gebeurt er als je ze geen eten geeft worden ze dan weg gehaald net zoals bij een baby?

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nee dan gaan ze gewoon dood,net zoals bij de vissenbak
    misschien moet je dan ook opruimen en wordt dat dan ook een vuilniszak,of misschien kun je hem begraven,ik stuur nog wel een mailtje voor meer duidelijkheid :D

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Sims: Deluxe
    Platform: PC
    Genre: Familie/Kinderen
    Developer: Maxis
    Algemeen

Er is nog nooit een beter moment geweest om het spel te kopen waar echt iedereen het over heeft. The Sims Deluxe combineert in een luxere editie de meest populaire PC game aller tijden The Sims alsmede de voor topverkopen zorgenden Sims uitbreidingsset, The Sims Het rijke leven, en een hele voorraad aan nieuwe exclusieve features en spelcontent.

THE SIMS: Creëer een geheel nieuwe buurt vol Sims en bouw of ruïneer hun levens met de volledige versie van de best verkochte PC game aller tijden. Help je Sims met hun loopbaan, maak vrienden en vind romantiek – of maak een complete chaos van alles! Open gameplay geeft je de vrijheid om je eigen doelstellingen neer te zetten en zelf het leven van je Sims te bepalen.

THE SIMS HET RIJKE LEVEN: Met meer dan 125 nieuwe items, 5 nieuwe carriëres met 50 nieuwe banen en een geheel nieuwe cast aan wilde karakters waaronder Magere Hein en een Wensgeest, zorgt deze uitbreiding ervoor dat je Sims in te gekke situaties en omgevingen belanden.

SIMS CREATOR: Herbouw je Sims met dit krachtige gereedschap dat ervoor zorgt dat echt iedereen elk detail op zijn of haar Sims kan veranderen. Kies de kleren van je Sims of maak ze zelf. Maak een keuze uit een variateit aan detail zoals stropdassen, juwelen en tattoos. Spelers kunnen zelfs hun eigen gezicht in de Sims zetten hiermee!

25+ EXCLUSIEVE OBJECTEN: Richt de huizen van je Sims in met 2 compleet nieuwe ontwerpsets met meer dan 25 objecten die exclusief zijn voor The Sims Deluxe.

50+ NIEUWE KLEDINGKEUZES. Een grote keuze aan moderne en extreme kledingkeuzes wachten je Sims op

Deel Deze Pagina