OMG, jij hebt wel de mooiste achternaam van de wereld !!! (teminste als je zo met je achternaam heet... ) En qua vrouwen betreft denk ik wel dat je gelijk hebt, vooral meiden worden door de sims aangetrokken, het is een soort van virtueel poppenhuis, zo kunnen oudere dames terug denken aan hun kinderjaren Misschien dat zo ook meteen de Xbox verkopen een stukje omhoogt gaat, vooral als ze uitbreidingspakketten ervoor gaan uitbrengen, al denk ik niet dat dit het geval zal worden...
nouw ik vind hem ook leuk hoor alleen weet ik niet of dit weer 60-70 euro waard is, de gfx zijn niet echt top en ook zal het zonder muis wel erg lastig zijn, al dacht ik dat ook over fps maar nu is dat wel ff anders
ik zeg ook niet dat mannen The Sims niet leuk kunnen vinden, alleen meiden worden imo meer tot de game aangetrokken..
Ik heb hem hier liggen voor de ps2 maar wat is dat spelletje saai. Ik was echt benieuwd. Het is tenslotte het best verkopende spel op de pc (toch?). Helaas moet ik concluderen dat het echt een verschrikkelijk spel is.
Inderdaad... zo ongelooflijk saai, inderdaad wel lekker als je gewoon op de bank kunt liggen, ik heb het een keer geprobeerd, maar het eindigde ermee dat ik op mijn bureaustoel draaiend gekke bekken naar de spiegel aan het trekken was, onderwijl proberend of ik op mijn handen op die draaiende bureaustoel kon staan, wat ik bij nader inzien iets te risicovol vond om te blijven proberen. Half slapend vanuit je bed is hoogstwaarschijnlijk wel leuk, alhoewel het er bij mij wel mee zal eindigen dat ik door mijn bed heen zal zakken.
Ik heb het spel gezien op shrimp tv en gamepower en het is echt enorm bagger...totaal geen vrijheid, je moet nl alle missies volgen zoals je ze voorgeschoteld krijgt, en enorm onhandige besturing...leuke (?) uitmelking van maxis, maar ze houden de sims toch best bij pc...
Er zijn toch 2 modes in het spel, eentje waar je idd missies moet volgen, maar dat is meer een soort tutorial, en daarna heb je de traditionele mode, waar je gewoon alle vrijheid hebt zoals in de pc-versie. Ik weet het nog niet, het lijkt mij op zich wel een grappig spel (Sims op PC was ook erg verslavend), maar aangezien ik de pc-versie al ken denk ik dat er weinig nieuws onder de zon is.
Ik heb The Sims (PS2 versie) ook op gamepower gezien en ze waren er bijzonder negatief over. Maar in OPM2 (PS2 versie) kreeg het een 8+. Dus de meningen zijn verdeeld, maar ik denk dat de mannen van GP het vergelijkt hebben met de pc versie.
The Sims is echt wel een leuk spel... Je moet er alleen ff tijd voor uittreken om erin te komen... Ik heb het origineel enige tijd op de PC gespeeld en ik bleef op een gegeven moment maar doorspelen om NOG meer geld te verdienen en een NOG groter huis te kunnen bouwen... een beetje dagdromen over m'n toekomst Als je de tijd ervoor neemt om bekend te raken met de controls en de werking van het hele spel, dan is het best wel verslavend hoor... Zolang je het maar een kans geeft... En als je dat niet wilt, dan hoeft dat natuurlijk niet...
ik vraag mij dus af of het wel 60-70 euro waard is in deze toch al zo dure maand? eigenlijk denk ik van niet want er komen deze maand al zo veel top games uit, dus zal het wel een flop gaan worden en dan krijgt ea nog minder vertrouwen in de xbox wat natuurlijk nooit goed is...