Er zijn 2 mode's:missie's volgen en zelf en leven maken zoals op de pc,in de missie's zelf kan je spullen ontlocken voor de mode zonder missie's
tja, ik vind het spel met zijn bugs een beetje slecht qua gameplay, het is natuurlijk wel super dat het spel eindelijk op de xbox is en dan ook n og eens lekker speelt
Ik heb ff een vraagje... Ik zit nu in het level (3 geloof ik..) dat ik voor het eerst met die arrogante bal samenwoon, nadat ik zijn huis heb opgeknapt. En nu komt er de hele tijd een ventje binnen (af en toe..) met een of ander geweer die allemaal shit uit mijn huis zapt. Iets met een lening ofzo heeft dat te maken... maar ik heb geen id hoe ik moet zorgen dat hij niet komt?? Verder wilde ik weten of het op een of andere manier mogelijk is om opnieuw te beginnen met een level? Want ik kan alleen maar quitten en dan weer loaden waar ik het laatste had gesaved...
In de PC versie betekende dit dat je je rekeningen niet op tijd betaalde en dan komen ze maar spullen halen. Duzz ik denk dat het op de X-Box wel hetzelfde inhoud. Greetingzzz, Rox
De rekeningen zitten in je brievenbus,die moet je er eest uithalen op tafel leggen en dan laten betalen,dan ben je ervan af.En overnieuw beginnen met een lvl kan volgens mij niet.
ik heb the sims ook en het is echt een goed spel alleen de multiplayer vind ik niet zo veel aan want het is eigenlijk alleen maar van wie het eerste zijn huis heeft opgeruimt en wie het eerste 3 vrienden heeft. en op het begin heb je er geloof ik nog maar een spel voor multiplayer en in totaal iets van 10 ofzo maar met cheats kun je er meer krijgen en ook als je doelen haalt
in level 3 met die arrogante bal????? in level 3 woon ik in huis met mimi. maare je kan geen levels opnieuw opstarten dan moet je gewoon weer opnieuw beginnen bij get a life