The Thing..heeft iemand m al in de winkels gezien?

Discussie in 'Algemeen' gestart door IcedToM, 20 sep 2002.

1. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb ff een vraagtje hoe betaalt je bij PLAY.com als je daar wat wilt kopen ??

2. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig! Dat dit spel zo snel is uitverkocht, elders... Vreemd, dus OF ze hebben er te weinig in de distributie gegooid, OF er is een stormloop op dit spel...

Eerste indruk van The Thing:
    1. Grafisch is het spel erg goed. Framerate is constant en alle bewegingen gaan soepel... De gezichten van je team zien er prima uit, goed werk is hier geleverd... Vuur ziet er superrealistisch uit, trouwens...
    2. Besturing is prima! Je kunt de Halo-like besturing kiezen of uit nog 2 andere soorten van besturing... Alle knoppen van de controller worden vrijwel gebruikt... Met schieten heb je de mogelijkheid om via een simpele druk op de knop over te gaan in een firstperson mode... Voor de rest beweeg je in thirdperson mode...
    3. Het spel lijkt qua opzet enigszins op Resident Evil, maar zowel de besturing als de interactie zijn wat mij betreft veel beter... Geen houterig gekooi in het bewegen van je spelkarakter, en je teammates gaan netjes en tijdig voor je opzij als je op ze toeloopt...
    4. De puzzels die je krijgt zijn vrij logisch, maar je moet je kop er goed bijhouden... Zo moet je je team inzetten om het e.e.a. voor elkaar te boksen, want alleen kom je niet ver... Niet dat je opgevreten wordt (het verhaal bouwt zich langzaam op, dus in het begin kom je niet gelijk aliens tegen), maar je moet goed gebruik maken van je team... Je hebt een electronisch en mechanisch geschoold man bij je, die bepaalde kapotte electronische sloten voor je kunt fiksen. Verder is een medisch geschoolde vent bij je, die je gezondheid weer omhoog kan halen als die wat naar beneden is gegaan door een brandwond, val of aanval... Verder heb je nog een soldaat bij je, die ook een wapen draagt en je kan bijstaan in een aanval...
    5. Je teammaten worden angstig, vertrouwen je soms niet e.d. Dat is in een special Squad-scherm na te zien. Als hun angst te groot wordt, luisteren ze niet meer naar de commands die je hen kunt geven... Als je ze dan bijvoorbeeld een wapen geeft en ammo, gaan ze je vertrouwen en zullen ze je commands op gaan volgen... Erg goed gedaan en vrij uniek! Je moet dus je team tevreden houden en buiten te veel angst... Een andere reactie op angst kan zijn dat ze je te lijf gaan omdat ze paranoia worden. Dus je moet wel steeds goed opletten!
    6. Het itembeheer gaat als in andere games in dit genre, vind een item, doe het in je inventory totdat je het nodig hebt. Het saven van games kan maar op bepaalde vaste plaatsen in een missie, maar dat komt goed van pas... Je krijgt de beschikking over een groot aantal wapens, pistolen, vlammenwerpers, automatische wapens, shotguns, missile launchers enzovoort. Je krijgt ook de beschikking over een aantal verschillende soorten granaten e.d.

Al met al is mijn eerste indruk van The Thing zeer goed. Ik kan bijna niet stoppen met het spel te spelen, en dat is een teken voor mij dat het een goed spel is... Ik ben nog niet zo heel ver (heb 1,5 uur gespeeld zo ongeveer) maar ik raad dit spel iedere survival horror gamer aan! :)

Laatst bewerkt: 21 sep 2002
  3. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Engels dus je kan alleen via Creditcard betalen, staat ook onderaan de pagina :p

Morgen is autovrije zondag in a'dam dus als het weer een beetje mee speelt ga ik ff op de fiets wat winkels af :) Maar ga hem denk ik gewoon bij play.com bestellen aangezien hij daar goedkoper is :)

Laatst bewerkt: 21 sep 2002
  4. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    idee

Er zou ook een "The Thing" mod voor Half-Life moeten komen, lijkt me wel geinig, een soort Multi-Player Co-op mod waarin je niemand kan vertrouwen en missies moet uitvoeren (beetje SvenCoop achtig maar dan anders) op de Antartica locatie natuurlijk hehe :D. Dat er misschien een paar The Thing zijn die moeten zorgen dat ze het hele kamp infecteren en de "mensen" die dat moeten voorkomen, maar je weet niet wie wie is...hehe
    En Dat je ook steeds op surveilance camera's het gebouw in de gaten kan houden.

Tis maar een Ideetje...

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden er heel weinig binnengekregen, kwenie waarom. Van de week ligt ie als het goed is gewoon overal in de schappen.

6. masterape

masterape Guest

Ik zal morgen is kijken ik denk niet dat ze hem al zullen hebben in dit gat met alleen de top 1 toys:r

7. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga morgen ook ff checken......t wordt The Thing of Buffy...

8. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver de godver :mad:

Wou ik net ff naar de stad gaan fietsen heeft mijn moeder de fiets meegenomen :mad: (haar fiets is kaput)

Nu moet ik me weer de hele dag gaan vervelen :'-(

Deel Deze Pagina