The Thing *Spoilers*

Discussie in 'Algemeen' gestart door GalO, 26 sep 2002.

1. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    k dan, je zult tevreden zijn over je aankoop :D

2. xboxgangster

xboxgangster pwn0rizing

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag bij dim+ gekocht samen met de advance scart cable want ik wil natuurlijk wel optimaal kunne spelen. Zoon gruw spel.

Als ik dus morgen van school kom ligt dat spel thuis op me te w8 want me moeder blijft speciaal thuis totdat de postbode is geweest.:D

3. SaURoN

SaURoN Bigevil.nl

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit de entertainer dan in zwolle ? Heb er nog nooit van gehoort :+

4. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me dit keer helpen???
    zit nu in een gebouw waar je niet uit komt alleen via een duer die dicht is, ik moet namelijk de emergency phone vinden???
    echt vet spel trouwens eigen mennekes afschieten omdat ze de bloedtest niet doorstaan: yeah baby yeah

5. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet alle waves aan things verslaand, tot er twee van die grote things door de muur heen komen zetten. Dan kan je volgens mij (als ik het me goed herriner) door hun gat naar buiten rennen. Tenminste dat is de wijze waarop ik het had gedaan, misschien dat die foon wel ergens was, maar toen ik die beesten zag, dacht ik wegwezen hiero.

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jaja ik heb t em net ... Zodra ik thuis ben gaat ik is flink checken ... Is svolgens mij echt een topper in zijn genre ... ik verheugt mij zeer! :D

mzzl Munch ad Abe

7. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Entertainer zit in het straatje naast de Speelboom. De straat naam weet ik zo niet maar het is een zij straatje van de Diezerstraat.

8. SaURoN

SaURoN Bigevil.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm strax ff kijken of ze daar dan raw hebben :)

thx anyway L:)

is dat een shop voor alleen games ofzo ?

9. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een gamestore zeg maar. Hebben ze spellen voor alle consoles.

Succes.

10. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    OK, ik ben tevreden over m'n aankoop en ik zit ook vast bij de kabels maar daar ga ik vanavond weer mee verder.

Maar ik heb 1 vraag;

Bij mij tikt hij elke keer iets in de filmpjes, het is maar een kwart van een seconde maar wel rete irritant. En precies om de zoveel seconden doet hij dat. En er zit geen beschadeging op de cd of een vuiltje.

Laatst bewerkt: 27 sep 2002
  11. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ololo ik wou net het zelfde posten... doet ie bij mij ook!! inderdaad fokking irritant! gelukkig is het niet tijdens het spelen...
    volgens mij is het een bug...

12. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook vast bij die stroom kabels, heb het hele lvl doorgelopen, maar je kunt maar 2x een hendel overhalen (de 1e om de deur te openen naar de 1e soldaat, en de 2e moet die 1e soldaat doen) verder heb ik nog geen hendel kunnen vinden. En nog steeds staat er stroom op die kabels :confused: kan iemand me ff helpen daarbij?

13. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Niks bug... Het is gewoon je harddisk die ratelt terwijl het bewegende beeld van het spel steeds eens stukkie verder gaat... Het lijkt daardoor alsof het beeld in de filmpjes steeds effe een hele kleine hapering heeft om de paar seconden... Een piepklein nadeel aan zo'n enorm groot superspel... Het interesseert mij geen reet, die harddisk-ratel... In het spel zelf zit geen enkele hapering, geen fractie... Bij mij tenminste niet... :+

14. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is toch raar dat andere spellen dat niet hebben? dr zijn zoveel spellen met real time intros..en die haperen niet...

en je hebt gelijk over het spel...geen enkele hapering.. :D

15. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ooooooh.. nice.. hij speelt een beetje als resident evil een :D
    logboeken met spooky shit er in... lekker spel dit :D

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ok idd bij het spel zelf niet, alleen in de filmpjes. Maar hoe moet dat dan straks met de grotere spellen bijv. HALO 2 ? Want ik zit er niet om te springen dat alle VETTE SPELLEN beginnen te haperen omdat de Xbox het niet aankan.

17. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook...

18. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    WIE KAN MIJ HELPEN????

Ik krijg die stroom niet van de kabels af. Ik heb 1 keert een kastje zelf gemaakt, en die andere heeft de afroman gemaakt. Als je die 2 bussen benzine kapotschiet kom je in een extra kamer maar daar heb je niet veel aan. En je kunt ook naar buiten daar ligt een lijk met spullen bij zich waar je ook niet zo veel aanhebt. Dus wie weet nou hoe ik verder moet ????????

19. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben der voorbij, maar zit vast in de volgende lvl

@flamingo, gewoon ff zoomen met de camera (niet te veel info geven, khoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

20. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamefaqs.com kijk op deze website je vind er een walkthrough is wel ps2 versie

Deel Deze Pagina