Ik was even lekker aan het gamen. Ik ben nu in een level dat ik een peleton van die shit aliens op mij af komen. Alleen ze blijven maar komen er komt maar geen eind aan. Moet ik net zo lang door gaan tot de voorraad op is? Ik ben telkens door mijn ammo heen. Wel grappig als mijn maatjes om ammo schreeuwen. Ik kan bijna niet wachten tot de volgende level. Wel een topper ik blijf maar spelen.
Ik ben vandaag niks opgeschoten met het spel.Ik ben in de toolroom vlak voordat je de eerste baas tegenkomt.Die baas hoef je niet te bevechten om verder te komen.Als je langs hem heen loopt in de richting van de deur dan zie je een schakelkast die je kan repareren die ervoor zorgt dat de deur open gaat.Dus langs the thing lopen reparen(ondertussen af en toe leven bijvullen)door de deur lopen en klaar is klara. Daarna kom je in een ruimte die als je eenmaal op de vloer loopt in de fik vliegt door electricteit in combinatie met water.Ik ga daar dood en ik ben er nog niet achter hoe of wat te doen maar daar kom ik wel achter.Desnoods lees ik die walkthrough wel die je vind op www.gamefraqs.com. Ok nu hetgeen wat ik eigenlijk kwijt wil. Doordat ik niet verder kom ben ik gaan onderzoeken hoe je squadmembers reageren op bepaalde situaties. De squadmember die bij je is voordat je de confrontatie aangaat met The Thing is infected.Daar kom je snel achter want hij loopt niet helemaal mee naar The Thing toe.De eerste keer liep ik als een gek door en pas toen ik tegenover The Thing stond realiseerde ik me dat ik alleen was.Goed ik ging dood de eerste keer.Dus opnieuw loaden en opnieuw beginnen.Dit keer wachte ik op mijn collega.Hij liep mee tot je beneden bent dan verandert hij in zo'n walker.Afmaken die hap dus. Nu dacht ik dus bij mezelf van he hij verander in een walker als je eenmaal de trap bent afgelopen dus is die man infected als je bovenaan die trap staat.Dus ben ik gaan kijken hoe je erachter kan komen dat iem. infected is.Eerst ben ik gaan kijken hoe hij reageert als je z'n wapen afpakt.Hij reageerde met een terugval in vertrouwen in het balkje onder z'n kop maar toch hield hij 100% vertrouwen in mij.Vervolgens schoot ik hem in z'n hand.Hij draaide van me af draaide zich naar mij toe en zei zoiets als "You must be infected" hij liep op me af pakte een wapen van me af en knalde me af.Wreed!!!Dit heb ik nog nooit in een spel gezien. Ik heb het ook op een ander manier geprobeerd en dat is met een vlammenwerper.Als je een infected squad member raakt met je vlam dan verandert hij in zo'n walker maar in deze situatie niet.Sterker nog hij knalde me af. Vervolgens heb ik het ook nog geprobeerd met zo'n blood test maar dat werkt helemaal niet zoals het hoort.Hij bleek ok te zijn volgens die test en een minuut later loopt er een walker bij me in de buurt ipv een npc. Ik heb een review gelezen die zegt dat die bloodtest niet werkt bij squadmembers.Het schijnt zelfs dat je af en toe in het spel in een situatie terecht komt waarbij het 'noodzakelijk'is dat er een member dood gaat om verder te komen en dat vind ik wel een beetje vaag.Het schijnt dat je alle squadmembers kwijt raakt aan The Thing en tot nog toe klopt het wel alleen in het eerste level niet.Is wel jammer. Maar het drukt de pret niet het is en blijft een leuk spel en er zijn altijd wel dingen te verbeteren in een spel en zal er altijd wel iets in een spel zijn wat minder is.
Kan een mod ff *Spoilers* bij de threadnaam zetten, ik las per ongeluk net iets meer dan ik wilde weten.
Idem hierzo Hoeveel levels heeft The Thing eigenlijk, de reviews spreken elkaar een beetje tegen; de een zegt dat het ''een lenghty game is terwijl de ander zegt dat de replayvalue niet zo hoog ligt (okay is iets anders maar ja)??
Zorg dat die beweegbare camera werkt in dezelfde kamer als die marine.....als je die gebruikt, zie je op de muur (door de lens van de camera) een nummer....zoom in en hij zegt vanzelf iets. Ga door die deur en daar zit nog een junction box....laat deze fixen en PRESTO!!
Bedankt maar ik had 'm inmiddels al......... Ben nu bij de gene waar ik het bloed moet controleren en dat ze veranderen in monsters. Dus moet nou daar een keer levend van af zien te komen......
dat is juist ez, enig nadeel, daar raak ik leuk verwond, zodat mijn controller blijft trillen, en dat neem je mee naar het volgende level
maar die kun je toch niet op jezelf gebruiken, tis me nog nie gelukt iig. om jezelf te genezen heb je toch een medic nodig?
ook heerlijk als je die squad members ziet staan kotsen als ze weer een opengereten lijk zien liggen :r
Ik heb hem nou ook eindelijk. Heb nog maar heel even gespeeld en ben nog geen aliens tegen gekomen maar vind het spel iig roelen. Grafisch erg lekker en de sfeer is ook erg goed
Maar dan pakt hij toch die voor je squad, en niet voor jezelf. Heb het vandaag nog een paar x geprobeerd, maar hij doet nix
het lijkt mij niet dat je op de x moet drukken maar gewoon de med kit selecteren en dan op de linker trigger drukken. Voor de mensen die dat niet weten, je schiet met de rechter trigger
druk op Y om naar je inventory te gaan dan naar items dan highlight je de medkit en komt de knop x tevoorschijn waar use on self ofzo staat dan druk je x in en ben je geheeld je kan ook je medkid selecteren en op L trigger in het spel drukken
Ik zit ergens in een level waar ik niet kan saven. Beetje vreemd? Ik ben met een groepje van vier man. Ik moet alleen verder een gang door waar alles in de fik vliegt. Na een paar things tegen de muur heb geknalt gerookt kom ik in een ruimte waar een recorder staat om op te slaan. Alleen doet hij het niet. In de ruimte staan ook schakelaars waar ik deuren mee kan openen. Het lab ben ik al voorbij. Ik snap hier niks van. Nu moet ik doorspelen zonder dood te gaan. Alleen is me dit voor de zoveelste keer niet gelukt. Zijn er nog tips Help me..........