1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Timesplitters Future Perfect 'LIVE' Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dr Zoidberg, 24 mrt 2005.

1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    :+ Ik ga hem vanmiddag halen, als het goed is dan

(100e post, joepi)

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Heb het spel net een half uur online gespeeld. Wat een chaos zeg!! EA zuigt wel aan alle kanten, moest in dat half uurtje mijn Xbox twee keer opnieuw opstarten. Als iemand een potje wil doen, voeg me maar toe!

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik zal je toevoegen want ik wil wel met wat Nederlandse dit superspel spelen. BTW ik heb ongeveer 4 uur op live rondgehangen en heb nog geen 1x mijn Xbox opnieuw moeten opstarten, wel verlies je soms de verbinding en ga je weer naar het menu.... Da's wel jammer...

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Als alles goed verloopt, heb ik em morgen ...

Er gaan geruchten dat hier bij onze FRS een actie loopt, als je oude spellen terugbrengt krijg je er 7,50 euro voor :D

dus k breng gelijk 7 stuks ofzo terug, misschien wel meer ... dan haal ik meteen TS en hou ik wat geld over

w000t

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Die actie is in het hele land, en als je wat nieuwere spellen terugbrengt kun je zelfs 20 euro krijgen, maar dat is alleen voor nieuwe spellen natuurlijk.

Gisteravond weer 2 uur los gegaan. Het spel is wel heel gaaf hoor. Deze keer liep er niks vast, maar elke keer als ik online wil gaan zegt hij dat het niet kan. Dan moet ik eerst via het Xbox menu verbinden om te kijken of het goed gaat en vervolgens doet hij het wel...beetje vaag.

6. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    het connecten durft bij mij ook wel eens moeilijk verlopen. En dan een game joinen is ook al een paar keer niet gelukt.
    Maar ik vind het wel een topspel!
    Op Live is hij meestal redelijk chaotisch, maar dat is wel eens leuk.

7. valko

valko www.xboxkaart.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Is de multiplayer hetzelfde als in deel 2 de snelheid enzo. Want ik heb deel 2 met vrienden echt heel veel gespeeld en ik wil hem wel weer kopen alleen ik heb al veel shooters gekocht die ik matig vind in multiplay. Dus ik heb moeite om shooters te kopen eerlijk gezegt. Maar wat ik zou willen weten is het vergelijkbaar met deel 2? DAn moet ik hem namelijk echt aanschaffen.

8. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is te vergelijken met Deel 2. De graphics zijn beter en de multiplayer en mapmaker zijn nog uitgebreider. En nu kan je natuurlijk online met je vrienden spelen. De snelheid en alles is hetzelfde als in deel 2.

9. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    he ik heb net 4 uur aan een level zitten werken. Je kunt hem downloaden, hij heet: Bunkers

ik heb een kamer verstopt met ALLE wapens }:] , maar dan moet je wel goed zoeken.... en ik ben aan het proberen om de deur naar die kamer alleen maar te kunnen openen met een switch als het me lukt...

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik schrok me net de pleures man ... damn

was echt aan het lachen met een paar gasten, kwam er zo'n klein aapje met een rocketlauncher whahaha k lachte me rot

maar das niet de reden waarom ik schrok, spel liep opeens vast met zo'n kut geluid TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT k dacht uh oh xbox gaat ontploffen snel uitdoen en wegrennen :p

maar goed, ik ga weer verder gamen

k zie jullie online

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Ja FeaR, dat heb ik ook gehad, echt fucking vaag en superirritant.

Ik zal je trouwens wel even toevoegen, met nederlanders is lachen altijd, als je het niet erg vindt....en als ik het niet vergeet... 8)

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja man, k speel liever met Nederlanders ... was er net een paar tegengekomen, was echt grappig ... zei die zo: hey donald duck!

ik zo: waar waar

zei die zo: ja jij

haha lache spel dit

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Droog.

Dan was ik roodkapje. Maar die kies ik niet meer, ik was elke keer zo dood met dat kleine meisje 8)

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ben aant twijfelen of ik dit spel koop. Ik heb TS2 gehad en die was al vet. Alleen er komen ook andere spellen uit die wel leuk zijn.

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kies je een character ? of gaat dat automatisch?

enige spelle die nu in de winkel liggen, die ik echt interessant vind, zijn TS:FP en BIA

16. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is TS3 erg vet over Live want ik twijfel of ik eerst Gran Tourismo 4 moet kopen of toch TS3. Dus zijn er veel mensen online, blijft het leuk, veel bugs en/of cheaters?

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    super leuk, je lacht je rot tot het einde van de ronde ..

er zijn redelijk veel mensen online, je vindt altijd wel een volle room ...

tot nu toe geen bugs ... behalve dat de host soms wegvalt, majah dat ligt niet aan jou natuurlijk ... nope geen cheaters .. nog niet dan ...

18. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook :).
    Zeer toffe game, lekker gezellig. Alleen vind ik het soms erg storend als er heel veel lag is, zodat je vijand opeens achter je staat en je dan niks door hebt.
    Maar dat is ook het enige minpuntje, voor de rest helemaal toppie :D

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Ja dat gaat ook automatisch, maar als je het wil aanpassen moet je als je een room ingaat op X klikken, dat zie je rechts onderin je scherm staan. Dat moet dan in dat scherm, voordat je bijvoorbeeld een kleur gaat kiezen.

20. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, Taab is hier ook. Ik ga ook zo maar eens online met TS:FP ...

Deel Deze Pagina