1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Timesplitters Future Perfect 'LIVE' Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dr Zoidberg, 24 mrt 2005.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    k heb geneens zin om de story mode te gaan spelen, online is veel leuker

2. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ts is erg crashgevoelig, met als resultaat dat je elkaar niet meer kan joinen. BUG !!!!!

Verder is het nogal Laggy, hopen dat ze dit gaan fixen, want was gisteren avodn niet te doen

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wanneer komt de patch dan?

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, heb er verder nog niks van gelezen, maar als het zoals gisterenavond blijft, stop ik snel met spelen

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dan ga ik denk eerst maar de sp uitspelen. Kun je over live ook meteen alle characters of moet je die eerst unlocken?

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nou als je stopt met spelen dan wil ik het spel wel overnemen van je ;) Is er ook eigenlijk een mogelijkheid dat er downloadable content vrijkomt of zit die optie er niet op.

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb gehoord dat er een mode is waar de slechste speler een monkey squat krijgt..?! kan iemand daar meer over vertellen?

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja die zat ook in deel 2. De slechste speler krijgt een groep AI die als character een monkey zijn. En elke kill die hun maken is voor de slechste speler. Correct me if im wrong.

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Monkeys zijn in dit spel de duivel. Het is bijna onmogelijk om tegen een monkey te spelen, ze zijn supersnel en heel klein. Als ze als AI monkey zijn maakt niet uit, maar als een tegenspeler de monkey kiest....de duivel.

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    heb net een paar uurtjes gespeeld, was zelf de host ... ging van map naar map enzo :D

best cool, met zn 8en zonder lag ofzo

volgende keer probeer ik met 16 man ...

11. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik probeerde jou te joinen, maar toen liep mijn Xbox 2 keer vast tijdens het joinen :confused:

Oja, wekle rank staan jullie op de wereldranglijst? Ik sta geloof ik rond de 280, maar vandaag hoop ik bij de beste 200 te komen :).

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    die van mij liep net ook vast ... weer dat kut geluid erbij :mad:

k sta ergens rond de 360 ...

snipen is echt vettttttttttttttttt in dit spel, dankzij die mapmaker levels

13. Zyntex

Zyntex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ga het spel ook morgen halen maar had een vraagje is het mogelijk om bijvoorbeeld de complex uit goldeneye na te maken in time splitters 3 want in deel 2 zag hij er best wel crap uit

14. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is monkey assistent: Er zijn een aantal aapjes (max.5) die rond lopen in het spel, en die helpen degene die laatst staat door degene die op dat moment het best bezig is af te maken. En je kunt die aapjes niet doden.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hey guys, ik kan niet op het EA network komen, heeft iemand anders daar ook problemen mee??

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Heel vaak, dan moet je gewoon blijven proberen.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wil iedereen mij toevoegen, ik zoek mensen die ook TS spelen. Iedereen doet nog steeds Halo 2. |:-

18. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    @Taab & Cyrax77 doedes waar halen jullie de tijd vandaan om zoveel (overdag) te spelen??
    Vanavond nog effe fraggen doedes?

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Is het goed als ik jullie 3 toevoeg aan me lijst? Kan ik ook nog is een potje PES 4 doen tegen jullie en dus nu ook Timesplitteren. :D

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je kan mij ook toevoegen als je dat wilt, ik speel graag met/tegen Nederlander. Is gezellig vind ik....

Deel Deze Pagina