Ts is erg crashgevoelig, met als resultaat dat je elkaar niet meer kan joinen. BUG !!!!! Verder is het nogal Laggy, hopen dat ze dit gaan fixen, want was gisteren avodn niet te doen
Geen idee, heb er verder nog niks van gelezen, maar als het zoals gisterenavond blijft, stop ik snel met spelen
Dan ga ik denk eerst maar de sp uitspelen. Kun je over live ook meteen alle characters of moet je die eerst unlocken?
Nou als je stopt met spelen dan wil ik het spel wel overnemen van je Is er ook eigenlijk een mogelijkheid dat er downloadable content vrijkomt of zit die optie er niet op.
ik heb gehoord dat er een mode is waar de slechste speler een monkey squat krijgt..?! kan iemand daar meer over vertellen?
Ja die zat ook in deel 2. De slechste speler krijgt een groep AI die als character een monkey zijn. En elke kill die hun maken is voor de slechste speler. Correct me if im wrong.
Monkeys zijn in dit spel de duivel. Het is bijna onmogelijk om tegen een monkey te spelen, ze zijn supersnel en heel klein. Als ze als AI monkey zijn maakt niet uit, maar als een tegenspeler de monkey kiest....de duivel.
heb net een paar uurtjes gespeeld, was zelf de host ... ging van map naar map enzo best cool, met zn 8en zonder lag ofzo volgende keer probeer ik met 16 man ...
Ja ik probeerde jou te joinen, maar toen liep mijn Xbox 2 keer vast tijdens het joinen Oja, wekle rank staan jullie op de wereldranglijst? Ik sta geloof ik rond de 280, maar vandaag hoop ik bij de beste 200 te komen .
die van mij liep net ook vast ... weer dat kut geluid erbij k sta ergens rond de 360 ... snipen is echt vettttttttttttttttt in dit spel, dankzij die mapmaker levels
hey ik ga het spel ook morgen halen maar had een vraagje is het mogelijk om bijvoorbeeld de complex uit goldeneye na te maken in time splitters 3 want in deel 2 zag hij er best wel crap uit
Ja dat is monkey assistent: Er zijn een aantal aapjes (max.5) die rond lopen in het spel, en die helpen degene die laatst staat door degene die op dat moment het best bezig is af te maken. En je kunt die aapjes niet doden.
@Taab & Cyrax77 doedes waar halen jullie de tijd vandaan om zoveel (overdag) te spelen?? Vanavond nog effe fraggen doedes?
Is het goed als ik jullie 3 toevoeg aan me lijst? Kan ik ook nog is een potje PES 4 doen tegen jullie en dus nu ook Timesplitteren.
Je kan mij ook toevoegen als je dat wilt, ik speel graag met/tegen Nederlander. Is gezellig vind ik....