Whaaa ik word gek...
Ik kan nu helemaal niet meer kiezen
Zoveel geld heb ik niet om uit te besteden en ik heb eindelijk 60 euro bij elkaar en wil een neiuw spel
MAAR WELKE............
Er zijn zoveel vette games.. en ook online (HaloTrooper NL is mijn gamertag)
Ik weet niet welke ik moet nemen plzz help mij.
Splinter Cell Chaos Theory
Mercenaries
Unreal Championship: Liandy Conflict
TimeSplitters Future Perfect
Ik ben gek op shooters en wil altijd een multiplayer mode op een game helemaal als live is. Dan valt mercenaries al af eigenlijk
zover was ik al.
Ik vind Splintercell ook ontiegenlijk wreed ik heb alle delen maar live begon naar een paar keer doodzaai te worden.
Ik vind unreal wel vet en verslavend maar nog 2 weken wachten want dan niet zon probleem is.
Of Time splitters die mij door julie zwaar vet lijkt.
Ik heb deel 1 ooit een keer gespeeld maar man wat zoog die besturing.
Ik bedoel waarom aimt die fucking tricker zo vaag. bleek het te zijn dat het zo hoorde.
Is dat nu verandert???? en dan bedoel ik dat je hetzelfde soort besturing hebt net als bij halo 2??
En dit lijkt mij nou echt een keer een spel die je echt gewoon voor de lol speel en lekker lang. En mij lijkt die map editor het leukst.
Oke nou zal iemand er mishcien met de eer vandoor gaan of waarschijnlijk is die map eral. Heeft er iemand gedacht om shit te maken net als bij Counter Strike (PC)???
als je uhm ooit gespeeld hebt dan weet je wat voor een vette funmaps er zijn. Aim AK COld dat is dat je gewoon tegen over elkaar moet gaan mikken. met wat van die grote blokken of muren bij iedereen aan een kant.
(en kan je oook team deathmatch doen? of zijn alle spellen ieder voor zich.
plzz help me
Klik om te vergroten...