1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Timesplitters Future Perfect 'LIVE' Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dr Zoidberg, 24 mrt 2005.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben vrij geweest vandaag dus dan kan ik lekker spelen.

Vanavond gaan we ff fraggen online.....

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik zal je toevoegen. Man wat is dit soms irritant, dan ben je net lekker aan het spelen, sta je voor en dan loopt de host of jij vast------->Stom brommend geluid, xbox vast--->xbox opnieuw herstarten, dus al je stats kwijt. Ik hoop dat ze snel hier wat aan doen, dit is niet meer leuk.

P.S Jullie zeggen dat jullie vaak last hebben van lag, zelf heb ik dat niet.

3. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.011
    het ondersteunt geen headset toch... teminste volgens mij niet via XLink (system link :'-(

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dit is ook via Live.

5. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle Nederlanders mogen mij toevoegen, zoek nog wat leuke mensen om mee te spelen: Erix NL

Ik sta nu trouwens 187 op de wereldranglijst :)

6. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Sure NP, altijd leuk. Even ouwehoeren, elkaar afschieten of een bal in het doel van je tegenstander schieten (of eentje tegen krijgen :eek: )

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    LoL, ik heb helemaal niet zitten gamen man, ik zat gewoon op mijn werk toen ik dat postte. Ik kom zo wel online Sunny!

Iedereen mag me gerust toevoegen, helemaal als ze ook PES hebben ;)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    heb vandaag ook nie gespeeld man, was hele dag aan het werken

k zie jullie morgen (of vandaag eigelijk) online gasten!

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Whaaa ik word gek... 8) 8)
    Ik kan nu helemaal niet meer kiezen :'-(

Zoveel geld heb ik niet om uit te besteden en ik heb eindelijk 60 euro bij elkaar en wil een neiuw spel :cool:

MAAR WELKE............

Er zijn zoveel vette games.. en ook online (HaloTrooper NL is mijn gamertag)
    Ik weet niet welke ik moet nemen plzz help mij. :'-(

Splinter Cell Chaos Theory
    Mercenaries
    Unreal Championship: Liandy Conflict
    TimeSplitters Future Perfect

Ik ben gek op shooters en wil altijd een multiplayer mode op een game helemaal als live is. Dan valt mercenaries al af eigenlijk :+ zover was ik al.

Ik vind Splintercell ook ontiegenlijk wreed ik heb alle delen maar live begon naar een paar keer doodzaai te worden.

Ik vind unreal wel vet en verslavend maar nog 2 weken wachten want dan niet zon probleem is.

Of Time splitters die mij door julie zwaar vet lijkt.
    Ik heb deel 1 ooit een keer gespeeld maar man wat zoog die besturing.
    Ik bedoel waarom aimt die fucking tricker zo vaag. bleek het te zijn dat het zo hoorde.

Is dat nu verandert???? en dan bedoel ik dat je hetzelfde soort besturing hebt net als bij halo 2?? :'-(

En dit lijkt mij nou echt een keer een spel die je echt gewoon voor de lol speel en lekker lang. En mij lijkt die map editor het leukst.

Oke nou zal iemand er mishcien met de eer vandoor gaan of waarschijnlijk is die map eral. Heeft er iemand gedacht om shit te maken net als bij Counter Strike (PC)???

als je uhm ooit gespeeld hebt dan weet je wat voor een vette funmaps er zijn. Aim AK COld dat is dat je gewoon tegen over elkaar moet gaan mikken. met wat van die grote blokken of muren bij iedereen aan een kant.

(en kan je oook team deathmatch doen? of zijn alle spellen ieder voor zich.

plzz help me :'-(

10. Rgr

Rgr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor timesplitters gekozen, ik heb precies hebzelfde dilemma als jou gehad. Heb gewoon de knoop doorgehakt, heb de demo van Timesplitters gespeeld en die beviel me zeer, bovendien lijkt het me wel erg leuk om timesplitters online te doen. (Hoewel UC2 en SPCT ook super spellen zijn hoor :{ :'-( :'-( )

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je kan team based modes spelen. Ik heb hem onlangs ook besteld dus ga maar gewoon voor TS3.

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    8) !!! 150 SPEELBARE CHARACTERS !!! 8)

Dat is zo ziek.
    Wat voor een maffe chars zullen dat dan zijn.

Maar hoe is het met de besturing. Ik hoorde ook dat je voor 2 soorte aiming standen kunt kiezen. de oude versie en de nieuwe omdat je met de oude anders zo slecht kon aimen. Gaat het met die nieuwe precies hetzelfde als bij Halo en Unreal CHampionship??? plzzz say yes

En ik heb nog wat vraagjes over map editor:

1. Hoe groot kun je een map maken?
    2. Is het moeilijk? want lijkt me nogal K :+ T want zoiets zou makenlijker zijn met een muis.

:'-(

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    2. De mapmaker is makkelijk. Heb deel 2 gehad en die was easy. Hoe groot ze zijn in deel 3 weet ik niet.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Mappen maken is makkelijk, besturing is ook eitje, hij staat alleen standaard op inverted, maar dat kun je daarna weer normaal zetten in de options. De charachters zijn echt bizar! Meest vreemde dingen zie je rondlopen.

Het enige nadeel is de EA server die vaak verzaakt, maar dat wordt met een patch verholpen lijkt me.

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K ga nu ook ff spelen, eindelijk wat vrije tijd :D

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nog steeds niet gekozen..... :'-(
    TimeSplitters 3 VS SplinterCell 3

Man wat is dit moeilijk... ik wou bijna SC nemen vandaag, maar ik heb ze ff allebei gespeeld vandaag en ik was onder de indruk van TS. Er is echt 1 ding wat mij helemaal over zou kunnen halen om TS3 te nemen en dat is Map Maker.

Ik heb ff map maker kunnen proberen en het viel me op dat best lastig wa 1e keer maar nu wou ik vragen of je ook meer tyles kan neerlegen want ik kon er maar uit 12 kiezen ofzo.

En ik kon nergens kiezen voor OUTDOOR wat mij het wreedste leek.

En nu de grootste vraag.
    Ik heb met Arcade ook zon IJS MAP gespeeld en man wat is dat lekker groot.
    Is het mogenlijk om zon groote map te maken? Maar eigenlijk bedoel ik te zeggen zijn die maps ook PRECIES na te maken in MAPMAKER?
    Als dat zo is dan :D:D:D ben ik er denk ik wel meteen uit.

AL DIE CS MAPS NAMAKEN :D:D:D

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    hehe, nou eerlijk gezegd ... meeste van de zelfgemaakte maps die ik online tegenkwam, leken allemaal erg op mekaar

maar sommige zijn echt heel cool om te maken, degene die er veel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd in hebben gestoken hebben de coolste maps

degene die 30 min ofzo erin hebben gestoken, zijn meestal van die flut maps die je bijna overal ziet ...

denk niet dat je zo'n ice map kan maken, maar ze kunnen wel groot zijn ...

probeer eerst maar es ff te knallen :)

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Maar kun je ook gewoon outdoor bijvoorbeeld een enorm veld maken met 2 kleine bunkertjes?

Want ik kon alleen maar indoor met gangetjes :mad:

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou het niet weten, denk zelf van niet ... anders had ik er wel een paar gezien ...

heb niet zoveel met de mapmaker gewerkt, kost enorm veel tijd

Deel Deze Pagina