1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Timesplitters Future Perfect 'LIVE' Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dr Zoidberg, 24 mrt 2005.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Is er mischien nog iemand die dit spel speelt op live?? :/ Omdat i nu maar 30 euro is wil ik uhm mischien morgen gaan halen.

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb dit spel vandeweek ook gehaald, en ik moet zeggen dat dit spel best geinig is, maar niet echt iets voor mij. Het is trouwens wel super druk op dit spel, en de wapens zijn ook erg cool(1 headshot dood is vet gedaan) Dit spel is meer leuk als je met een groep afspreekt om te spelen, want soms heb je wel van die geinige situaties en alles. 30 euro is die(vind ik) wel waard.

3. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook maar vind um minder dan deel 2. Voelt gewoon meer EA en ik haat EA. Online vind ik ook niet echt leuk..En ik wil een springknop.

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb uhm vanmidag gekocht, maar nu heb ik een vraagje: Kan je offline niet meer dan 6 bots? Ik heb uhm een keer op de ps2 gespeeld en daar kon je zeker weten meer dan 6 bots. :mad:

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je wel met meer heur, gewoon bij arcade custom, en dan de bots p custom zetten. Kan je het zelf instellen..

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand hoe je op zij kan rollen? En je zou ook moeten kunnen rennen volgens de controlls maar dat werkt niet. Doe ik iets fout? :mad:

Deel Deze Pagina