Een ECHTE clan laat zich niet vertellen wat ze moeten doen! Die schieten er gewoon op los! Maar het begint zo wel een leuke thread te worden!
ik wil wel mee doen MAAR een heel grote maar: ik wil niet me naam verne*ken naar : teddybear VVD teddybear NL teddybear ?? teddy enz enz
huh? neu ik kom daar noiit maar het was een voorbeeld... (ik wil namelijk niet me xboxlive naam verklappen!)
Ik was dus niet de enige die lol had hiero... gelukkig maar, was al bang dat jullie dit zouden missen
Ik stel niets voor.. Ik zit al bij een aankomende Xbox Live clan.. Ok.. Vooruit.. Doe in ieder geval een clan naam waar de naam Xbox of alleen X in komt.. Het is immers een Xbox Live clan.. Dus waarom niet.. En je hebt meer mensen die niet moeilijk doen over de naam.. Maar haal dat VDD weg, jij vindt het mooi.. Maar anderen zien er niets in zoals je al hebt kunnen zien in deze thread. Is zeker coole thread dit.
Oke ik doe wel mee, zal wel moeten als jou Xbox buddy en vriend door het leven. ( Nee ik ben geen flikker.) Je weet al mijn gegevns al dus doe ik ff niet typen. En ik vind ook dat een andere naam voor deze clan niet heel erg dom is een vb.: The XBL-XBW-VDD-Frag Clan.HEHE. En mensen als jullie straks in jullie clannetjes zitten weten jullie echt wel wat de VDD clan is want er zit dan namelijk een gast in die zichzelf: The Fragman noemt en die iedereen helemaal naar de kloten schiet!( En zichzelf) Maar is wel vet als in zo'n clan zit en bij PC games die online zijn gegaan is dit ook goed gegaan bijv:Counterstrike. Maar nogmaals: COUNT ME IN, Xbox Gamer.
waarom moet persee een clan waar mensen als team spelen, de achternaam zijn van 1 persoon... tja.. beetje raar vink et wel..