Daarom vind ik hem ook selfish!!! Maar daar mag je niet over praten als je niet wilt joinen !!!! zo'n klein jochie en zo grote smoel! suc6 met 't vinden van nieuwe vriendjes
Als je iemand spam geeft...spam is toch soort ingeblikte ham? *Roept Ikke en z'n woordenboek. Dan zou het dus mogelijk zijn om iemand spam te geven.
Wat is Spam ? Spam is het ongevraagd toegestuurd krijgen van e-mail. Diverse vormen van spam: -Reclame. -Zogenaamd antwoord op een nooit door u verzonden vraag. -Vragenlijsten.
Ik wil ook spam hebben.. Ik jaloers.. Als blijkt dat het ingeblikte ham is.. Helemaal alstjeblieft.. Spammerdespam.. :{
ga lekker naar je familie toe man, familie van der doelen...lol, hoe kan dat nou zo hete als er maar 1 is met die naam je kan t ook op de basisschool proberen bij je klasgenoten
haha heel geestig NOT! het is gewoon een afkorting van de oprichter zijn achternaam toch niks mis mee.
Neuh.... Dat niet.. Maar... Is afkorting.. Maakt niet uit.. Maar.. Dit wel..... Hij heeft gelijk. En het is meerdere malen tegen je gezegd.