Xbox gamer : Ik denk niet dat iemand in een clan wil met zo'n afkorting, het is geen familie-clan (zou jij in de FLEM clan willen?). Zoals al gezegd : Een clan moet je gewoon opstarten met een paar maten, en dan een stoere naam (=afkorting) verzinnen en zelf de boel opzetten. Ik heb het idee dat je hier een beetje hoogmoederig loopt te doen, hier maak je dus geen vrienden mee.
Kseen heeft gelijk, er is een sketch van Monty Python waarin "spam" (ingeblikte worst) wordt gebruikt. Check spam
Xbox Gamer heeft 't helemaal gelijk!!! Gewoon ego blijven doen!!! De mensen die zijn "clan" joinen zijn gewoon zielig!!! Dan heb je dus echt geen vrienden, als je zoveel water bij de wijn doet om de clan te joinen die opgericht is door een 14 jarig etterbakkie!
laat die jonge gewoon proberen een clan te krijge maar tja ik zou alleen naar een andere site toegaan want hier denk k dat ie geen leden krijgt...
lolz ... ik ben lid pech voor de naam als je maar kan gamen toch? anyways ik verne*k toch me gamertagm niet naar teddybear[vvd] of zo iets...
Xbox-Gamer XBL <---Xbox Live Xbox-Gamer XC <----Xbox Clan Xbox Gamer xXx <----Trilple X.. Van die film Dat zijn voorbeelden..
He Xbox Gamer volgens mij vinden ze je Xbox LIVE! Clan niet zo'n goed idee. Ze zijn gewoon jaloers man. Ze zijn 16 of ouder en denkendus dat ze veel beter en slimmer zijn dan zo'n 14 jarig.(Etterbakie) En dan krijg je zo'n MOD als Wouter de gene die XBW uit de slop heeft getrokken en er nu een topsite van heeft gemaakt.(Echt waar Wout.) maar toch nog zo kut gaat reageren om een (zielig) clannetje. Oke bij het begin van Xbox LIVE! denkt iedereen wat een kut Clan mar dan staat hij ineens best wel heel erg hoog op de ranking en dan houden ze hun gewoon hun mondje wel. Dus Xbox Gamer laat je niet weg lullen en verander de Clan naam en mol iedereen op Xbox LIVE! samen met MIJ en de ander leden! See Ya, every one!
Ik ben het helemaal eens met The Fragman!!!!! Laat die jongen(tje) toch met rust ook al is hij 14 of 15. Jullie meoten niet zo dom doen omdat jullie wat ouder zijn! Als je neit zijn clan wilt joinen laat het dan daarbij maar zeik die jongen(tje) niet zo af omdat hij een beetje rare clan naam heeft, als jullie toch niet joinen waar maken jullie je dan druk om. Hou jullie dan gewoon bij jullie eigen clan met jullie vette clan namen!!(uhhhhmmmm....)
Adviesen!!! hahahahahah dan lees deze threat nog maar eens een keer helemaal door. En trouwens als jullie toch niet zijn CLAN joinen waarom maken jullie je dan druk over zijn kutnaam, is toch niet jullie probleem!