ik denk niet dat dit een succes zal worden maar ja moet ie zelf weten alleen jammer van het vele werk wat ie er (mischien in gaat stoppen) en wat is de site van de clan kan ik eens kijken mischien is het toch wel wat?
Dit is cker in opdr8 van jullie leidertje.... btw... Ik denk niet dat ik slimmer ben dan dat "etterbakkie" ik weet wel cker dat ik intelligenter ben!!! Waarom zou ik jalours zijn? als ik dat was, was ik toch al lang lid geworden (Er zijn toch geen eisen waar ik aan moet voldoen).... Het was mijn intensie helemaal niet om hem af te zeiken, maar als hij dit gaat roepen, vraagt ie er om!!! Als team moet je stevig in je schoenen staan, als een paar lui hier wat negatieve dingen roept over jullie clan roept... vallen de minder zekeren al af.... En dat is alleen maar goed voor jullie!!!
ag trek je er niks van aan, laat die jonge lekker ze VDD clubbie oprichten, geeft ie iedereen die joint een lolly en gaan ze lekker met ze alle w8ten tot xboxlive...
Heeeey Xbox Gamer ze vinden dat de clan een kutnaam heeft en dat de zwakkere in jou clan afvallen.( Ik dus niet.) Ze denken echt dat ze alles zijn jonge die gatsen maar nu beginnen ze toch wat minder te worden en sommige vinden dat ze zich met andere zaken moet bemoien. En SORRY ander MODS dat ik Woutertje ff in het zonnentje zet want ik zie altijd overl Wouter bij staan dus vandaar. En ik vind dat alle MODS hier prima werk verrichten en zo maar dat ze soms niet zo negatief moeten doen tegen nieuwe ideeen zoals deze clan. (Nou jah "NIEUW", uhum.)
Ik ben XBW begonnen. Ik reageer hier alleen omdat ik het zo'n leuk topic vind Ik herken de mannetjes als Xbox gamer en daar kan je altijd enorm om lachen
Ik zit helemaal niet bij hem in de clan!!! Ik heb nog geen clan waar ik bij wil, wacht wel tot Xbox Live er echt is!! Daar ga ik me nu nog niet druk om maken.. Maar vond het gewoon belachelijk hoe jullie allemaal op de threat ingingen en al helemaal doen alsof jullie allemaal moeten vertellen hoe het wel zou moeten! Hij vroeg toch wie zijn clan wou joinen zo niet dan laat je hem met zijn volgens jullie k*t clan toch met rust!! Jullie maken je er wel duidelijk druk om! Verder ga ik hier niet meer op in, ik heb mijn mening gezegd!! Maar even een vraagje hoe doe je dat met die groene tekst,om op die tekst in te gaan??