Op een forum geeft iedereen nou eenmaal z'n mening, daar is het voor. Zo vreemd dat ze er over heen vielen was het niet, ik vind het ook een te suffe naam voor woorden. Je hebt wel gelijk dat het niet tof is om met z'n allen over hem heen te vallen, zeker omdat mensen als WouteR/Ikke/Xenior eerder worden geholpen in een discussie als bijv. ons aller xboxgamer. Xboxgamer heeft ook bij mods naam gemaakt door bijna alles verkeerd neer te zetten en boos te worden als iemand hem dat verteld, hij is dan meestal beetje pissed op een...grappige manier. Anyways, zo rot was het allemaal niet bedoeld en sorry xboxgamer, het is gewoon een boutnaam voor een clan. Tsjah, daar schrijf ik toch echt niet achteraan 'vind ik', vind de naam daar te suf voor. *Kseen zin om te schrijven, meestal zo met eerste post van dag.
Wat wil je nou zeggen man!! Hij geeft 't nu toe dat ie fout zat door zijn naam te veranderen!!! Dus we hadden helemaal gelijk!! Ach ik maak me nergens druk om!!! hij moet zich niet zo groot voordoen op het forum....Je moet luisteren naar meningen van anderen, een normale reactie op geven..... en niet.... (nee laat maar, heb 't al eerder gezegd)
nja ik zie trouwens wel... komt er een soort van mod-admin-crew clan?? ( members against mods-admins-crew) lolz
wtf wordt ik nou ook al in een bevooroordeeld rijtje genoemd, maar kijk dat is nou het voordeel van een reputatie hebben op het forum.
de naam van de vdd clan is veranderd want hij is samen gegaan met xtc. ik als oprichter van xtc was al bezig met de site dus deze naam word behouden.
Ja das wel waar met Xbox Gamer kun je lol hebben en kun je leuk kwaad maken. Maar eh..... er is ook zo iemand die bij de mane-page echt alles post jonge, die Jordi. Komt hij nooit op hetb forum ofzo of onder een schuilnaam op het forum. maar Jori ga zo door blijf maar posten!!!!
Jordi is bekend als de enigste echte Ugamer..... Topgozer.... En lid van de clan.... Just like me.....