Zelf ook geen idee van want... Spoiler Hell no dat ik die bitch mee ging nemen in de RV, nadat ze Carley gewoon koelbloedig voor haar hoofd schoot. Serieus..wat bezielde die idioot
Je kunt niet echt rushen of langzaam spelen in die game. Maar als je gewoon alles gaat verkennen, ben je wel even bezig inderdaad. Game is in elk geval de centen 100% waard. Kijk erg uit naar de Fables game van Telltale.
Nou ik scheet anders wel 3 kleuren stront. Sommige stukken zijn wel spannend om s' ' avond s te spelen.
Veel praten en ook veel actie. En je kan 'm zowel s'nachts of in de middag gaan spelen. Je speelt een " The walking dead serie " met verschillende episodes.
Gister episode 4 uitgespeeld. Prima mee vermaakt maar imo wel de minste van de vier tot nu toe. Benieuwd naar episode 5
Je kan het spel zelfs in de ochtend spelen Het is gewoon een verhalend goed spel. Misschien af en toe spannend, maar zeker niet eng. Er is geen reden om het spel in het donker te spelen.
Ik ben nu bij ep 4; ongelooflijk wat een spel. Ik heb nog nooit eerder zoveel 'moeite' gehad met keuzes maken in een spel. Het verhaal is super gedaan en je leeft echt mee met de characters. Ik had niet verwacht dat ik een xbla game 1 van de betere games van deze generatie zou vinden.