Ben vandaag eindelijk eens verder gegaan met EP1. Verhaal en gameplay zijn echt tof gedaan en zoals Kevf hierboven al post, de keuzes die je soms moet maken zijn echt lastig. Zeker in de situaties waar je ook maar weinig tijd. Straks de ander EPS ook even binnenhalen. Vermaak me hier goed mee
EP2 gisteren uitgespeeld. Spoiler Meesterlijke episode al voelde ik het einde wel aankomen. Had gewoon het vermoeden dat het niet helemaal pluis was op die boerderij. Daarna gelijk door gegaan met EP3 maar nog niet uitgespeeld. Spoiler Carley! Schrok me echt dood tijdens het spelen. Totaal niet verwacht dat Lilly haar zou doodschieten. Heb Lilly daarna direct achter gelaten bij de Walkers Pff, wat een game
Ik kreeg het niet over mijn hart om Spoiler haar achter te laten. Ik wil echt altijd de mega good guy uithangen.
pussy als het kon Spoiler had ik zelf een kogel door dr kop gejaagd. Ik heb zelfs 5 keer dat stukje uitgespeeld om carly te redden, maar dat kan gewoon met geen enkele mogelijkheid
Spoiler Ik ben geloof ik een pussy ep 4 aan het einde Spoiler Kuuuut ik liep nog wel voorzichtig naar het board toe maar wordt alsnog gebeten....nu wil ik weten of ik dat had kunnen voorkomen, maar volgens mij is het een spoiler als ik dat ga uitzoeken? Daarnaast Ben ook natuurlijk weer gered. De tijd vliegt met dit spel, ik had al lang willen eten
Ik heb sinds vorige week ook alle episodes uitgespeelt! man wat een game, echt geweldig! die keuzes Spoiler bij Ep2 had ik idd ook al snel door dat die 2 kerels op de farm niet pluis waren, damn cannibals . ik ben ook altijd the good guy dus in EP3 heb ik Lily toch maar terug meegenomen toen ze carley neerschoot, ook al heb ik alles geprobeerd om carley te redden.. later heb ik ook Ben laten leven... de laatste episode is echt hartverscheurend Carley moet echt wel een tough chick worden na alles wat ze hier meemaakt. damn dat einde met haar ouders en Lee .. ik zat echt helemaal in het spel, vind het dus ook heel spijtig dat het gedaan is.. hoop echt dat ze hier nog nieuwe installmenst gaan voor maken!
Vandaag de game uitgespeeld. Erg van genoten. Meteen de episodes van me hd afgehaald omdat ik altijd te weinig ruimte heb op dat ding. Maar wat ik ook heb gedaan is me save game verwijderd . 1 sec. na me delete dacht ik "sukkel die heb ik natuurlijk nodig voor seizoen 2"
Spoiler jawel die heb ik wel gekeken, maar vraag me gewoon af of dit dan verdergaat met Clementine, of met een heel ander character en dat je dan mss clementine is tegenkomt ofzo. Lijkt me alleszins niet leuk om met een klein meisje te spelen
Van de week de game binnen gekregen, morgen lekker spelen. Als deze game tegenvalt dan geef ik de hoop op voor de algemene game journalistiek.