Mwoah, 2,39 voor een uur, tja. Je krijgt iig geen binding met characters, iig nauwelijks, zijn iets van 5 'verhaallijnen' naast elkaar, elk ca 10min en *knip, mogelijke spoiler. In dat opzicht mis je veel te veel info / achtergrond / samenhang etc. Is voornamelijk kijken en af en toe wat knopjes drukken. Het is dat het in de aanbieding is en ik de vorige delen gespeeld heb en bij gebrek aan beter, maar kan niet zeggen van; 'wow, deze ep moet je gespeeld hebben'. Je krijgt immers nauwelijks binding met characters, daarvoor zijn er te veel en te weinig tijd.
Zijn er mensen die Seizoen 1 al voor een 2e keer gespeeld hebben? Zo ja, is het de moeite om te doen?
Ja en ja. Sowieso om totaal een andere kant op te gaan qua keuzes. En de keuzes nu gebaseerd op het totale plaatje, zodat ik voor mij persoonlijk de beste keuzes mee neem in seizoen 2 :thumbup:
Misschien moet je hem nog verbinden met je MS account, PP that is? Die melding kreeg ik namelijk toen ik iets kocht. Ik zou het even nakijken via je Xbox zelf en anders even MS bellen. Het moet wel linken, MS account en PP, anders werkt het niet geloof ik. Dat hoefde namelijk nog niet toen die MS punten er nog waren. @ Fardo: Kun je dit bevestigen???
The first episode of The Walking Dead: Season Two is called All That Remains, and it’s coming to PC, PlayStation 3 and Xbox 360 sometime this month. Other platforms will almost certainly follow. \o/
weet niet of deze nieuw zijn ik had ze nog niet gezien op het middelste plaatje heeft clementijn een foto van Lee
Nice. Kopen dus, simpel zat! Kun je de eps ook los kopen? http://www.vg247.com/2013/12/06/the-walking-dead-season-2-release-date-and-price-revealed-on-steam/