1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    4,99 per stuk en voor de season pass 15 euro. Oh wacht...dat is episodes 2 tot en met 5 he? Dus je wint er 5 euro mee?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies. 20,- alle 5. Ik dacht al dat 15,- wel erg cheap was.
     
  3. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou op de PS3 werkt de eerste episode hartstikke mooi, kan niet eens mijn saved game van season 1 importeren. Eerst maar eens wachten op een update van Telltale
     
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    :emo:
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus gewoon niemand die op episode 1 een reactie heeft?

    Vooral niet op het stukje waar je je eigen arm moet hechten en de naald in je skin moet drukken ?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, dat was wel badass. Dat die hond ook ineens aanviel en hoppa, hond dood.
    Je merkt wel direct dat het een minder lieve wereld is, op deze manier.

    Heb wel het idee dat Season 2 direct al 'harder' is, als dat heel Season 1 was.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ook de dialogen

    Clementine kan veel hardere antwoorden geven dan ze in season 1 zou doen
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Valt me nu ook op, dat als je een keuze maakt, deze direct gesaved word.
    In Season 1 kon je stoppen, reloaden en opnieuw een keuze maken.

    Dat is er nu wel uit. :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wait? Is die ook uit op Xbox Live?
    Op zich wel een leuke game, maar niet 3 keer 10 euro waard. Voor een paar euro per episode is de game zeker leuk. :)
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Men hebben er wel veel tijd in gestoken 3x 10 euro meer dan waard. Deel 1 was ook geniaal!
     
  11. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij zit je een beetje krap bij kas, want zoveel doekoe is dat nou ook weer niet.

    OT:
    Heb deze week The Walking Dead gekocht met korting via xbox live, érg toffe game (kan je het wel een game noemen?!) tot nu toe.
    Ben nu bij het begin van Episode 3, Episode 2 was echt keihard.
    Wat ik wel faya vind is dat je de keuzes zo snel moet maken, soms heb ik nog niet eens alle zinnen gelezen en dan is de tijd alweer voorbij.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Telltale begon met traditionele adventures, waarin nog wel gepuzzeld moest worden zoals Back to the Future en Monkey Island. Toen hadden ze een miskleun met Jurassic Park, maar sinds de Walking Dead hebben ze hun succesformule gevonden. Games vind ik het echter niet. Het zijn interactieve films. Heb zojuist episode 1 uitgespeeld van The Wolf Among Us. Het is ontzettend tof vanwege het verhaal en de setting, maar qua gameplay stelt het bitter weinig voor.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    :lol: :emo: :lol:

    @ Leis: Hebben we het allebei wel over The Raven? The Raven was wel aardig, maar qua productiewaarden en kwaliteit niet meer waard dan een TWD die bijvoorbeeld goedkoper is. Ik heb er uiteraard de full pc prijs voor betaald (20 euro, dus nog steeds minder dan 30 euro [de game is dus sowieso overpriced op de 360]), maar als ik het nogmaals zou kopen zou ik wachten tot een aanbieding.
     
  14. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Pas begonnen met de game season1, episode 2 ook afgemaakt en....


    Ik had dus echt niet verwacht dat de game zo deep down ging xD, freakn mensen vlees. Als eerst clementine gewaarschuwd om niet te eten( gelukkig legde ze het neer. Toen moest ik kiezen of voor kenny of voor die dochter van die klootzak in die cell, ik was telaat met kiezen en toen heeft kenny hem vermoord. Ik twijfelde zo omdat ik die vader haatte maar het idee van kenny ook niet verkeerd vond... Voor het zelfde geld kon hij zo in een 150 kilo zombie veranderen xD
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Ik zal wel de enige zijn die zich meer dan prima vermaakt heeft met jurassic park _O_, stukken vermakkelijker dan back to the future =(.

    heb season passs gekocht voor seizoen 2,.. erg vermakelijke game!!
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jurassic Park lijkt me wel leuk hoor, maar de reviews waren dramatisch. Back to the Future vind ik leuk, omdat je ook nog een beetje moet nadenken. En ik vind die films geweldig. Zelfs tijdens de steam sale is Jurassic Park nog 15 euro, dat vind ik gewoon teveel. Hopelijk zit die net als The Walking Dead een keer in de Humble Bundle.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoeveel tijd zat er nou tussen eps bij season one
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    2 / 3 maanden
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Oh, nieuwe seizoen is er al. Dikke shit, maar is mee verder. Wel even bedenken hoe mijn keuzes waren 8)
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Je kan je keuzes zien in season 1. Je hoeft alleen episode1 van season 1 geïnstalleerd te hebben.
     

Deel Deze Pagina