1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dude eerst zeg je niet kijken ivm spoiler, daarna doe je het zelf..

Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie geen spoiler hoor?

3. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik wel weet welk stuk hij bedoeld, al is het geen spoiler, ik zal het wel even taggen (wel handig als hij dit dan zelf ook verwijderd in zijn post).

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, top. :+

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zojuist uitgespeeld. Het verhaal en de characters maken het spel, qua gameplay stelt het natuurlijk niet heel veel voor. Maar wel ontzettend genoten. Ik geloof dat dit spel bij gametrailers de award kreeg voor "Best Story", die is zeker verdiend. Ze hebben de characters ontzettend goed neergezet, zodat je of een band kreeg met het character of een pleurishekel aan iemand krijgt.

Ik denk dat er wel een connectie te maken valt met season 2, gezien het eind met Clementine, maar ik vraag me dan af wie de main character zal zijn.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ah snap, cliffhanger aan het einde van EP4. _O_
    Benieuwd naar de laatste episode, so far fucking fantastisch.

7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Er is al gezegd dat je de savefile moet bewaren, dus je keuzes zullen vast wel van wat invloed zijn op seizoen 2.
    Als ik de reacties zo lees, zou ik hem bijna weer opnieuw gaan spelen. Echt een fantastisch spel_O_.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Straks begin ik met episode 1 en ga hem twee keer spelen. 1x op de Xbox en 1x op de pc

9. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb ep 1 vanmiddag uitgespeeld, maar ik denk dat ik hem nog een keer ga uitspelen maar dan met de klojo keuzes. :+

Aparte game, niet mijn ding maar voor een keer niet gek.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Season finale was wel kort, maar so good. Mass Effect 3 was dit jaar een van de eerste games waar ik echt wat voelde na drie delen. Je voelde gewoon mee met personages en was emotioneel ook wel de eerste echte game die me wat deed. Nou, Walking Dead is dat ook. Echt geweldig goed, nu wachten tot S02. :'-(

Goddamn, Kenny die doodging. Was een klootzak, maar was toch de gehele tijd wel mijn hillbilly homeboy. Zoveel met hem gedaan, Larry neergehaald en zijn zoon maar neergeschoten. Gevochten met hem, gehuild met hem en dan bam. En dan nog dat einde, crycrycry. Benieuwd hoe ze verder gaan, alleen die vieze opa's en oma's die ervandoor zijn met mijn boot, Molly, Omid en Christa leven nog zover ik weet.

11. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    goed om te zien dat die deal meer mensen op deze game heeft gezet!

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    EP 1 ook gratis gedownload, ga er eens goed voor zitten want ik mag wat verwachten lees ik hier *).

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Deal gemist maar in ieder geval deel 1 gedownload. Als 't bevalt de rest ook maar kopen :)

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Deal al afgelopen ja? Heb hem 2 uur geleden nog gratis kunnen oppikken.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het gaat om de deal voor episodes 2 t/m 5 die 200 punten per stuk waren.
    Episode 1 is tot 1 januari inderdaad gratis.

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen mensen nog met inverted aim o_O heb dat nooit begrepen.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Uitgespeeld net.

Dus niet openen als je nog niet hebt uitgespeeld:
    hoop niet dat mensen dit als preview in tapatalk zien haha, vandaar deze tapatalk-proof zin... Blijft Lee leven als je je hand eraf laat hakken? Vast niet zeker he

Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    De game zelf vind ik niet zo best, maar de start post wel! :thumbs:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Gaat altijd dood. Moet ook wel denk ik. Anders kunnen ze voor seizoen 2. Twee games maken. :)

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    EP 1 in een keer uitgespeeld, en ik ben hooked! De volgende episodes gaan er ook zeker komen.
    Ik krijg er een Heavy Rain (PS3 game) gevoel bij, waarbij je o.a. ook van die vragen kreeg en dat je binnen een bepaalde tijd snel keuzes moest maken die van effect zijn op heel je game. Tof ook dat je op het einde in % kan zien wat de rest van de spelers gekozen heeft.

Over episode 1:

Bijvoorbeeld ik en 76% hebben Carley (de gun chick) gered ipv Doug. Maar nu ik op internet wat zit rond te lezen en wat zit terug te denken is dit nog niet zo'n vanzelfsprekende keuze, alleen maar omdat ze een pistool heeft. Ze was bijvoorbeeld nog te achterlijk om de batterijen juist in de radio te stoppen, en dat Doug dingen kan zoals die afstandbediening hacken kan erg nuttig zijn.

Ook wist Carley over je verleden dus dat kon ook een reden zijn om haar aan de zombies over te laten. Maar in the end wist Larry ook van je verleden, hoe kwam hij dit te weten?

Deel Deze Pagina