Dan kan ik ook wel, als ik snel ben met fietsen en eten. Misschien dus ietsje later want moet 10 km tegen de wind in fietsen en de praktijk nog afsluiten
Playseat Challenge is besteld. Heb er zin in! Helemaal na het kijken van de opwarm ronde hierboven! Kan me de situatie waar we het aan het begin over hebben ook zo goed herinneren Vooral dit soort dingen mis ik heel erg! Even een serieus filmpje. Volgens mij stond ik hier naast @HRT WietHoK NL in een public lobby. Vooral de eerste 2 rondes waren erg leuk. Wiethok en ik waren wel erg vlot weg.
Gisteren met B Tender, Cold, Asjemenou en Hills wat ronden gereden in PCars1. En nu super veel zin in PCars2 Veel te veel zin in. #laatdezegameniettegenvallen
Ook eens in m'n archiefje gedoken. Wat een nostalgie! ^Bathrust - close call 1 ^Bathrust - close call 2 ^2:45: GRRR ^Plakplakplak
Nostalgie? Hier reden we bijna allemaal met een controller nog: Maar m'n mooiste gevecht in PCars in de laatste cup (en race?) gehad met @Rossi46:
Mijn playseat is binnen. Vanavond maar even kijken het wat is. Vriendin dacht dat het een soort vis stoel is, ben benieuwd!
Ik zal PC1 ook weer installeren. Miss dat ik dan ook wel ff mee doe. Poos niet meer gespeeld Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ben de 22e ook vrij dus hoop in de ochtend al te kunnen spelen al heb ik nog niet gecheckt hoelaat de zuid-afrikaanse release in Nederlandse tijd is.