Al die vrije dagen, dit kan alleen slecht aflopen... Net weer even PC1 aangezet met mijn nieuwe stoeltje. Eerste indruk is bijzonder goed, ik had zelf niet veel groter moeten. Samen met @Dave 130R op classic Hockenheim en Watkins Glen gereden met de IndyCar. Ouderwets genieten, ging vooral op Watkins Glen ook nog redelijk snel. Toch maar eens PC2 pre-orderen!
Gisteravond met Asjemenou in LMP2 geraced en dat was toch wel dikke fun. Zijn er nog mensen te porren voor een afscheidsavond komende zondag om PC1 uit te zwaaien? Bij meer dan 5 aanmeldingen wil ik wel weer een officieel cupavondje in het leven roepen als laatste stuiptrekking.
Je hebt gelijk, de radical SR3 en Palmer Jaguar JP-LM. De SRX is echt te snel met die turbo dus die zou ik dan af laten vallen. Van de Caterham weet ik niet hoe die zich verhoudt tot de andere twee die wel heel gelijk aan elkaar zijn (Asjemenou en ik reden op 1-2 tienden na dezelfde rondetijden).
Zondag aanstaande? Voor het eggie met punten, 2 weken? Of gewoon ouwe-jongens-krentenbrood-avondje zonder punten? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zondag ga ik niet halen helaas. Mijn PC1 afscheid heb ik al gedaan. Met meerdere snelle rondes in de LMP2 rond die fake Suzuka.
Meld me, onder voorbehoud want thuis nog even op kalender kijken, aan! Zou in principe ook een doordeweekse avond kunnen denk ik.
Onder voorbehoud doe ik zondag ook mee. Afgelopen zaterdag een 1 uurs race gehad op Hockenheim Classic met de Indycars, was extreem vermakelijk. Aanstaande zaterdag staat Watkins Glen op het programma
De kalender: FORMULE 1 GRAND PRIX VAN SINGAPORE 2017 15 sep 2017 12:00-13:30Eerste vrije training 15:30-17:00Tweede vrije training 16 sep 2017 12:00-13:00Derde vrije training 15:00-16:00Kwalificatie 17 sep 2017 14:00Race
Ik moet de Xbox van zolder bij de kids weghalen. Ik denk dat ik na zolang niet meer racen weer een XBW-racelicentie moet gaan halen.