Wellicht goed om vooraf wat beter af te spreken wat de plannen zijn. Ik was in de veronderstelling dat we gisterenavond vanaf 20:00 verschillende zaken voor de cup zouden gaan testen. Ik was iets eerder en kwam daardoor in een party terecht met een aantal van XBW en een stel (voor mij) onbekende (Britse?) gasten. Prima, de echte lobby komt straks wel, ga ik alvast ff wat dingen in single player testen, dacht ik nog. Tot ik 3-kwartier later zag dat de hele party inmiddels vol was. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Overigens niets tegen buitenstaanders, maar als iedereen aanwezig is (inclusief @Surreallistic en @ruud_p) dan zijn we met precies 16 man.
Haha ja daar hadden nog mensen nauwelijks een tijd neergezet toen ik even quick practice deed met de IndyCar. Gelijk even de Formula X gepakt en een rondje gedaan. Je kan op veel circuits nog de snelste tijd neerzetten. Vooral als je niet op de standaard lay-out rijdt. Ik zat even met Dave in de party aangezien er nog niemand anders was. Toen joinde jij even maar ging weg zonder iets te zeggen en de rest van de avond hebben we je niet gezien. Waarom heb je niet even wat gezegd? We vonden het al raar dat je niets meer van je had laten horen.
Dubbelpost, maar ik kom niet meer in de partychat toen mn controller uit ging. Ennnnnnnn wat mij betreft gaat de pitlimiter gewoon aan voortaan. Sta nu dsq toe te kijken wegens speeding in de pitlane.
Voor wat betreft die chat.. Eerst even de party app openen, dan de headset plug uitpluggen en op nieuw inpluggen en voila je headset werkt weer. Heb dat gedoe heeeeeel vaak, zullen mensen kunnen beamen, en deze methode werkt altijd. Cruciaal dat je dit in de part app doet.
We hadden het er net even over. Was wat handiger geweest als ik een Xbox message had gestuurd. Ja, die 'handmatige' pitlimiter werkt alleen goed met een dedicated knopje. Maar ja, we hebben al zo weinig knoppen om toe te wijzen op een Xbox. Doe mij maar gewoon een automatische limiter.
Ik snap niet dat jullie bij het racen nog steeds gebruik maken van een 'draad headset'. Oké, de echt draadloze zijn flink aan de prijs, maar het is zoveel fijner. Kan @Dave 130R ook beamen. Wij hebben beide de TB 500X. En tegenwoordig heeft TB ook een goedkopere volledig draadloze set.
Mwah, de pit limiter werkt gewoon automatisch. Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je met <60 km/u de pits in rijdt, en waar dat precies is geeft het kaartje precies aan. Je hebt het volledig in eigen hand wat mij betreft. Behalve dat je hem steeds moet opladen.
Limiter werkt alleen automatisch als je voor het eerst de pit uitrijdt, niet als je binnen komt kakken. Auto limiter is wat mij betreft een must. Zal eens kijken voor een dr. headset. Leuk en aardig, maar het is nog altijd de controller die uitvalt en dus ook de bedrade headset. Draadloos zit dan op de usb?
Draadloos is draadloos Je dient inderdaad een receiver via USB op de Xbox aan te sluiten. En inderdaad af en toe opladen. Maar je kunt uuuuuren gamen op een acculading.
Dat is gewoon niet waar. De pit limiter werkt prima, je kan het je gewoon niet veroorloven om met 250 km/u de pitstraat binnen te rijden zoals dat in deel 1 kon. Als je netjes met een normale snelheid naar binnen rijdt, houdt de limiter je onder de 60 km/u, precies zoals die hoort te werken.
BS, ik had gewoon DSQ bij het in knallen van de pit. Of ik daar volgas in kom moet ik zelf weten. In deeltje 1 greep de limiter automatisch in. De limiter kun je lijkt me als host gewoon instellen? Kleine moeite om dat er standaard in te bakken voor cupraces van xbwr. Speaking of which, gaan we de lat hoog leggen of houden we ook een deur open voor aanwas? Als we alles uit gaan zetten zoals dit of assists vraag ik mezelf af of dat is wat XBWr feitelijk voor staat. Niet dat ik de reglementen uit mn hoofd weet, maar als we de lat dermate hoog leggen voor cupraces, wordt het voor aanwas niet echt aantrekkelijk gemaakt.
Net even in een public in zo'n oude DTM E30 M3 gereden... Zeer geschikt als cupauto als je het mij vraagt Heerlijk gecontroleerd glijden met dat hok
Tuurlijk moet je zelf weten of je er vol gas in komt blaffen. Het is alleen niet altijd even handig... Wat betreft die nieuwe aanwas; zoals ik eerder al stelde zitten we al best wel vol. We komen aan 16 man, wat het maximale is voor zowel de party als de lobby.
Hoe is het nu bullshit als je precies bevestigt wat ik zeg? Ik ga het geen drie keer uitleggen. Ik snap niet wat er nu weer 'ontoegankelijk' aan is. Remmen voor de pits, kom op, dat is toch vrij basic? Bovendien leverde het voorheen dik nadeel op als je de eerste pitbox had, met deze settings los je dat juist op.
Vind je het gek dat je ge DQd wordt dan. Daar kan toch ook geen limiter tegenop? Je moet het inderdaad zelf weten, maar ik denk dat de meesten gewoon braaf remmen als het alternatief dq is. Zo super-extreem-hardcore-ontoegankelijj is 'rustig de pit lane inrijden' toch ook niet?