Als we met Alfa's gaan rijden, dan moet mechanical failures wel uit. De kans zit er dan zeer aannemelijk in, dat niemand de finish haalt
Ik zelf opteer voor de TC en dan mag wat mij betreft iedereen zelf weten of men die BMW kiest of toch voor de opel, merc of franstalige papier maché gaat. Verder heb ik veel moeite met het insturen , soms spot on op de apex dan weer niet. Het extreem remmen en blokkeren van de wieltjes gaat al iets beter, maar nog niet top. Ik heb zelf nog niet het gevoel dat ik de auto onder controle heb. Dan viel mij gisteren op nadat ik de FFB settings van cold overgenomen had, in de online lobbies voelde dat dan goed aan, ging ik echter naar een quick race of single player voelde het gelijk totaal anders aan, ondanks dat alle omstandigheden hetzelfde waren, iemand anders dat ook ???
Kunnen we niet voor een classic TC gaan. Zo'n oude Nissan ziet er prachtig uit. Heb alleen geen idee hoe deze rijdt.
Ik vind tot nu toe persoonlijk alle auto's lekker rijden r halve de fwd touringcars, al is dat uiteraard smaakgebonden.
Vind dit wel een beetje slappe onderbouwing. Dan valt de helft van de auto's af omdat er geen stickers op zitten. Als iets rijdt kan je er mee racen toch. Dat zijwaarts gaan valt wel mee, hij gaat gewoon erg lekker door bochten.
We hebben gisteren in de Ferrari 'Daytona' gereden. Glibber en glijden, je bent constant aan het werk. Heel gaaf.
Dat kan. Ik vond hetzelfde over jouw mening waarom road cars in PC1 kut reden. Daar komt ons meningsverschil vandaan. Als iets een korte remweg heeft, kan je niet inhalen. Als een auto constant overstuurt, kan je niet naast elkaar rijden. Er zijn juist een heleboel factoren die bepalen of iets een goede raceauto is of niet. Beide, maar dat vind ik. Ik kan letterlijk geen bocht doorkomen zonder dat de banden piepen. Nu is dat in PC2 sowieso zwaar overdreven, maar bij een gemiddelde GT4 auto zou dat nooit gebeuren. We proberen hem gewoon volgende week zondag, of doordeweeks. We kijken wel hoe het bevalt.
Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat we direct al met tuning sets ups aan de slag gaan/moeten. Maar goed, als dat de keuze van de meerderheid is so be it. Aan de andere kant: er valt ook veel voor te zeggen om het wél toe te laten. Ben alleen bang dat er dalijk misschien erg grote verschillen gaan ontstaan, maar inderdaad je kunt tunes ook sharen. Dus lang verhaal kort: misschien toch wel een goed idee.
Men had het over Alfa in cupverband gebruiken. Jij gaf eerder aan dat er beter in forza gereden kan worden in sommige situaties. 1+1=3