Ik hoop wel dat we een beetje bereid zijn elkaar daarin te helpen. Het zou jammer zijn als races door een goede tune beslist worden, in plaats van dat het op de baan uitgevochten wordt.
Dat is een logisch gevolg van het rijden met tuning. Om dat te voorkomen moet je met default setups gaan rijden.
Tuning gaat in mijn ogen op dit moment echt geen verschil maken maar meer in hoeverre je je kunt aanpassen aan de physics en baankennis.
It's lonely at the top. Het is toch veel leuker om in het middenveld te rijden. Ik ga mijn auto zo tunen dat ik niet eens kan winnen.
Haha, heb ik dat vorig jaar een keer gezegd? Houd je een boekje bij? Caterham cup komt er toch wel een keer.
Superclose finish, met schijnbeweging en switchback, tussen ColdzeroNL en mij! Was een heel toffe race in de Mustang GT4. Prima cupcakes als je het mij vraagt. Uiteindelijk trok cold aan het langste eind (0.011sec), maar kijkend naar de splits linksboven op het eind dacht ik dat ik gewonnen had, ook al stond ik 'onder' Cold. Zie je wat ik bedoel?
Heb deze even geprobeerd, maar dit is mij veeeeeeel te licht. Lichter dan mijn eigen Clio nog als ik van baan wissel op de snelweg Heb hem nu zelf nu op: Raw 60 50 55 45 0.00 Hiermee alleen nog in de Mustang GT4 gereden, maar dat ging best lekker (prima cupcake inderdaad, wel intens lange schakeltijden haha)
Zijn ook handbakken he! RTR Mustang GT4 heeft mij ook zeer positief verrast. De eerste auto waar ik bij een beetje tunen volle bak kon remmen zonder blokkeren. Ook heerlijk om die auto met een zachte achtervering de bocht in te gooien. lijkt het binnenste wieltje aan de voorkant wel de lucht in te komen. Nog even oefenen en ik ga voor dit soort entry's
KIES MIJ! KIES MIJ! PLEEEEAAASEE??????????? Ik moet mijn zusje eerst even helpen met het fixen van haar oude mini, daarna ben ik vast wel online.
Dit is meestal een meerjaren project... 'Daarna' is met Project Cars 3? Ik moet vanavond een hoop werk verzetten maar als ik zie dat er genoeg gegadigden zijn schuif ik rond 21.30 ook nog wel even aan