Vrees dat met jouw methode de auto's die we het laatste pakken het snelste zijn omdat we dan het circuit beter kennen. Ach, mij maakt het ook niet zoveel uit. Als we maar racen! Liefst met de Caterham.
Mustang '13 > GT-86 > M3. Die drie zijn in ieder geval totaal niet gewaagd aan elkaar. Voor mijn gevoel de Cayman en KTM wel aardig, maar dat is stevig afhankelijk van het circuit, Cayman heeft veel hogere topsnelheid. Weet niet precies waar de Mustang '16 thuishoort. Ginetta en Vantage zijn wmb niet relevant, want hebben we eerder in PC1 gereden.
Ik heb de M3 niet gereden, maar @ColdzeroNL en @DutchOwnage wel, en wie er in de M3 reed was altijd de langzaamste. Ik vind de GT-86 niks in ieder geval. Alle GT4's zijn geloof ik wel erg stabiel, maar die is echt gewoon saai. En die krijgt inderdaad automatisch motor damage, zelfs als je wastegate pressure verlaagt. Uit alle GT4's is de KTM mijn favoriet denk ik, puur omdat ik daar het gevoel heb de hoogste bochtensnelheid mee te behalen. Hij klinkt alleen zo kut.
Hoe laat ongeveer? ( al weet je dat met Cold nooit. Ik kom "zo" kan bij hem zomaar over een uur zijn)
Op het moment gebakken lucht denk ik haha. Ben er ook wel benieuwd naar, dan kan ik aan me setup beginnen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Maar wat gaat het worden?? Mixed gt4 ofzo?? En wordt er vanavond ook geraced?? Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik ben er wel bij vanavond. Er moet iig uiteindelijk één cup auto gekozen worden. Een gemengd veld gaat niet werken. Hebben we destijds ook gezien met de mixed Aston, Audi, etcetera cup.
Sorry voor mijn ragequit maar was even klaar met mijn gespin met tc aan door schade omdat mensen elkaar in de rondte tikken. Ik zou voorstellen om de racen minimaal 10-15 ronden te maken zodat niet in de 1e ronde drie rijen dik door de s bochten gewurmt hoeft te worden.
En Dave z'n bijdrage voor vanavond mag natuurlijk ook niet ontbreken https://streamable.com/s/74qwc/zwhciz?autoplay=1
ps. Hier nog dat gevecht van 3 man om de leiding, wat eindigde in @Rossi46 en ik die een Singapore'tje doen op @Racerblade01: TV Cam: