Vandaag uitgespeeld, zeer goede RPG inderdaad!
The Witcher 1 nooit gespeeld wat ik wel erg jammer vind, maar goed mijn PC is niet gebouwd voor dit soort games.
In het begin vond ik er niet zo heel veel aan (deels waarschijnlijk omdat al die namen/termen mij niet zoveel zeiden), maar vanaf het einde van Act I heb ik vrijwel aan een stuk door gespeeld. Heb zelf op Normal gespeeld en had in het begin soms nog moeite maar vanaf Act 2 werd het een heel stuk makkelijker en in Act 3 konden nog maar weinig vijanden mij iets doen. Sterkste punt van dit spel vind ik de karakters en de moeilijke keuzes die je moet maken. Geen duidelijk goed/kwaad maar oneindig veel tinten grijs. De geanimeerde flashbacks vond ik ook erg gaaf gedaan. Ben toch heel blij dat ik gewoon doorgespeeld heb, kijk erg uit naar het volgende deel!
Ten slotte, simpelweg top wat je allemaal extra krijgt bij de game; soundtrack, kaart en quest-handboek. Topservice.
Jawel, door in je inventory naar dat item te gaan en op 'enhance' te drukken. Heb je wel armor enhancements voor nodig en je als je eenmaal iets enhanced heb kun je dat niet ongedaan maken. Daarnaast zal het in de meeste gevallen niet gigantisch veel schelen, alhoewel het wel mooi aantikt als je armour hebt die bijv. 3 enhancements toelaten en je hebt 3 leuke enhancements.
Laatst bewerkt: 20 jan 2013