1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bluetooth? :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sorry , in de war met PS3 :+

Maar de rest van het verhaal klopt wel

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed nieuws dus. Overigens vind ik de Witcher 2 niet de perfecte RPG zoals die nu overal te boek staat. Teveel mankementjes nog, maar vooral te closed qua omgevingen voor mijn smaak. Misschien iets meer vrijheid als bij een DA/DA2, maar bij lange na niet de vrijheid zoals in Elders Scrolls games, Gothic games, etc.

En vooral ook, te kort! Maar toch kijk ik uit hem op de 360 te spelen. Ben erg benieuwd hoe de game wordt overgezet en wat er blijft staan van de graphics ...

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Tsja, dat het niet de open wereld als de Elder Scrolls games heeft had ik je van tevoren al kunnen vertellen, hoor. :p

En te kort? Serieus? Ik ben nog niet echt officieel begonnen aan het tweede deel, maar ik heb nu al over de 30 uur in deel 1 zitten en ben nog niet klaar.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat viel me ook al op, hij doet me ook eerder aan een Fable denken dan aan een TES game. Maar ik hoor echt niks anders dan goeie berichten over deze game, sommigen noemen het zelfs de beste RPG ooit. Maar ja..das voor iedereen weer anders natuurlijk.

Vraag me af of dat 360 ingame beelden zijn in die video.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gakkie komt altijd op voor de underdog. Gothic 4 was ie wel weer lyrisch over. :D

Eigenlijk wil ik deze game met gamepad spelen, maar dat werkte niet door mijn play and charge setup. Enig idee hoe ik die werkend kan krijgen op de PC?

Verder niets dan lof over tW2. VEEL beter dan het gros van de RPGs dat de laatste maanden is released, inclusief DA2. Animaties in conversaties zijn een beetje stijfjes, een van de weinige pluspunten die DA2 heeft op deze game. DA2 heeft trouwens minder bewegingsvrijheid, het zijn allemaal losse kaarten. Dus waar die opmerking hierboven vandaan komt? Graphics en sfeer is fenomenaal. Er zijn veel skills en abilities. Potions en spells zijn krachtig. En vooral: in alles merk je hoeveel detail er in deze RPG is gestopt. Dit is niet zomaar een zoveelste verzonnen fantasy wereld. De boeken worden dus goed gebruikt als source materiaal.

Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Deel 1 net uitgespeeld. Heb er 33 uur in gestopt. Ik ga morgen of overmorgen dan maar die paar uurtjes van deel 2 opnieuw spelen en de game beginnen door middel van geladen save uit deel 1. Ik ga eerst eventjes een controller kopen, though.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Welke controller ga je halen?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Of een wireless reveiver voor een 360 controller, maar volgens mij zijn die niet los te krijgen, of een wired 360 controller.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Voor de PC The Witcher 2 fanaten: Patch 1.2 is nu beschikbaar! :D

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ga er dus vanuit dat die ook meteen al in de 360 release zit. Het kan anders zijn, want soms krijg je voor een 360 port of gewone versie nog een ongepatchte game.

Verder fantastisch dat deze titel naar de 360 komt. Ben benieuwd wanneer die verwacht word.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Eind 2011, waarschijnlijk november. De 360 versie zal daarnaast helemaal up to date zijn met de patches etc. (tenminste, tot een bepaald punt dit jaar of course).

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Net een uurtje deze game gespeeld , en moet zeggen dat ik het echt een vette game vind.En dat voor iemand die eigenlijk nooit RPG's speelt.

En ik heb ook het idee dat deze game heel diepgaand is , het alleen niet nodig is om te doen en/of uit te spelen.

Menuutjes en upgraden en alles is helemaal niks voor mij.Maar ik speel het meer als een hele toffe adventure , en tot nu toe is dat echt heel erg geslaagd.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hi YC Style. Goed om te horen. Zodra Geralt level up gaat: ga gewoon eens naar zijn statistieken scherm ("c") en pruts met die skills. Je kunt in het begin alleen de skills in de Training-tree upgraden. Beschrijving van alle skills en stats staan in de handleiding, maar veel spreekt voor zich. Er is bijvoorbeeld een skill voor meer hitpoints (vitality) en een skill om pijlen af te weren.

Ik heb een hele tijd geleden eens een skill guide voor Fallout 3 geschreven. Lijkt me een goed moment om dat ook te doen voor tW2 als ik wat verder ben. Dat helpt in ieder geval beginners door de eerste lastige uren heen van dit spel.

Maar je hebt helemaal gelijk: het speelt verder heel relaxt zonder dat je daarvoor een RPG crack hoeft te zijn. Veel hangt ook af van je keuzes in dialogen, waarbij op de achtergrond stats en abilities helpen.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Tegelijk met Skyrim misschien? Sweeeet; zou echt vet zijn. \o/
    Bedankt voor de info verder.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    360 screens

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat zijn gewoon caps van de trailer. :+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh sorry dan. <3
    Trailer niet gezien. :+

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Interview video met gameplay beelden. Geen 360 beelden helaas nog.

[gt]714681[/gt]

Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    De game speelt trouwens heerlijk met een controller. Er zijn een paar minpuntjes te ontdekken, maar het vecht gewoon veel lekkerder dan met muis/keyboard. Een van de minpuntjes die ik heb ontdekt is het oppakken van loot. Met de muis kan je precies kiezen welke van de items je mee wilt nemen, terwijl je met de controller gewoon standaard alles meeneemt.

Het vechten en rondlopen zelf werkt wel heerlijk met controller. En nu is de game nog mooier, omdat ik nu nog verder van m'n scherm kan zitten. :cool:

Deel Deze Pagina