1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik moet deze game ook nog steeds weer oppakken. Het komt gewoon omdat deze game al je aandacht eist en dat lukt mij nu niet. Ik vind The Witcher 2 zeker niet teveel actie en te weinig RPG, het is IMO juist één van de betere role playing ervaringen in lange tijd. Eerst werk ik even alle openstaande spellen weg en daarna richt ik mij op deze.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    CD Projekt’s confirmed it’s delaying The Witcher 2 for Xbox 360 into Q1 2012.​

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jammer, dit is wel 1 van de games waar ik het meest naar uitkijk.

Dat Q1 2012 word ook hoe langer hoe voller

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag dit allang wel aankomen en het is helemaal geen ramp. Alleen maar goed dat ze niet tegelijk met Skyrim releasen en het zit sowieso al ziek vol qua geweldige games, beginnende vanaf eind augustus al eigenlijk.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Tsja, de game had toch niet tegen het geweld van Skyrim opgekund, hoe goed de game dan ook is (en dat is hij). Overigens gaan de keuzes in deel 2 nog veel verder dan die in deel 1. :)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kortom...deze gaat de strijd aan met Mass Effect 3? Hoewel dat wel een heel soort andere game is eigenlijk. Hopelijk krijgen we voor die tijd nog wel wat nieuwe beelden te zien, ben heel benieuwd hoe de 360 versie gaat worden.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Deel 1 vind ik overigens nog steeds beter.. The Witcher 2 is meer een hack/Slash geworden, dan een RPG, erg jammer! Vecht systeem werkt imoh niet lekker..

Geef mij maar The witcher (1). _O_

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Maar er zitten toch nog genoeg echte typische RPG dingen in? Ik heb begrepen uit reviews dat er hele diepgaande quests zijn en veel keuzes.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is een rasechte RPG, maak je daar geen zorgen om. De combat is overigens heel tactisch. Behandel het als een hack'n slasher en je ligt binnen een minuut tegen de stoeprand.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    En juist het vechtsysteem was het zwakke punt van het eerste deel. In dit deel is dat gewoon zoveel beter uitgewerkt. Er is alleen een te groot gat tussen easy en normal. Normal is met vele vijanden tegelijk (veel Nekkers in een grot bijvoorbeeld) gewoon enorm kut (hard-very hard in andere games), terwijl easy gewoon veel te makkelijk is. Er had van mij nog wel een niveau tussen gemogen.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De moeilijkheidsgraad scaled ook niet goed, want in een later stadium is The Witcher 2 juist weer heel gemakkelijk.

Ik moet ECHT deze game weer eens oppakken, maar ga eerst andere games uitspelen. Van wat ik ervan gespeeld heb: dit wordt met recht de RPG van het jaar genoemd, in ieder geval tot nu toe. Het is gewoon een steengoede en sfeervolle RPG. Ondanks dat Skyrim het ongetwijfeld in populariteit gaat winnen, moet ik het nog maar eens zien of die game tW2 op gameplay en sfeer gaat verslaan. Voor mij is die strijd nog lang niet gestreden.

EDIT: Vergat even Deus Ex, nog een goede contender voor RPG van het jaar en (heel misschien) de nieuwe Bioshock, maar dan zitten we alweer erg ver in shooter territorium.

Laatst bewerkt: 1 aug 2011
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik las dat de game uitgesteld is naar 2012. Goede zet als je het mij vraagt, ook al is het jammer.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zit ondertussen in Chapter 3, wat tevens blijkbaar de laatste is, en het blijft gewoon een geweldige game. De sfeer is geweldig, het verhaal is tof en de characters ook, en de presentatie is subliem! Ook zijn er weer een paar heerlijke keuzes die je kunt maken. Ik vind hem echt vele malen beter dan het eerste deel.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eerst speel ik nog InFamous 2 en Dragon Knights Saga uit en dan ga ik weer langzaam verder aan deze topper. M'n stapel ongespeelde games is gewoon te hoog, maar deze topper ga ik zeker niet vergeten.

Witcher 1 (voorganger van deze game) Quick Look, vers van de pers:

http://www.giantbomb.com/quick-look-the-witcher/17-4643/

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Uitgespeeld! Het was een toffe game. Binnenkort nog maar eens de game opnieuw spelen met andere keuzes, zodat chapter 2 (en misschien chapter 3 ook wel) totaal anders is. Ben alleen een beetje teleurgesteld over het einde.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Misschien mag je op basis van de PC versie wel een artikel voor XBW schrijven over wat we zouden kunnen verwachten in de 360 versie? :confused:

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Even aan degeen die de PC versie hebben gespeeld, maar hoe is het hele explore gedeelte in deze game?

Ten opzicht van dragon age lijkt het me hier weer leuker dat je solo speelt, zonder verplichte teambuddy's, en qua consept spreekt me dit meer aan dan bijvoorbeeld zo'n grote game als Oblivion, dat vond ik weer net een beetje te veel van het goede.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Er is wel wat te exploren, maar verwacht niet teveel. Zie het exploren een beetje als de Fable games, je kunt niet overal heen, maar er valt nog best wat rond te snuffelen.

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ah oke, Bedankt:)
    Niet dat ik het spel niet zou spelen als dat niet het geval was, maar ik vroeg het me gewoon even af, maar de game komt gegarandeerd in mijn mini collectie aan games.:cool:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hopppaaaa, eerste echte Xbox 360 trailer en het ziet er fantastisch uit en de muziek is ook geweldig.

[gt]719204[/gt]

Deel Deze Pagina