Gakkie, Gakkie toch. Soms denk ik dat je dit expres doet. TW2 heeft nog geen specifieke release date voor de console.
Amalur houdt mij nog echt tegen, ik zag laatst een lange gameplay demonstratie op youtube en twijfel nog heel erg. Lang niet alles spreekt mij aan, aan die game. De nieuwe preview heeft het over spring, en die preview komt volgens mij weer van Gameinformer. Spring is maart/april/mei als ik het goed heb. Uitkomen met dit spel in februari zou niet verstandig zijn, april eigenlijk ook niet want dan komt Risen 2. Mei zou perfect zijn.
Dan heb ik toch niks gemist! Geen reden om te kiezen dus en gewoon beide spelen. De reden dat ik de PC versie van Tw2 niet heb uitgespeeld is omdat ik merk dat ik het gamen op de console veel relaxter vind. Zelfs zo erg dat ik er sterk aan twijfel of ik nog wel DIII ga spelen En Amalur wordt echt een top RPG dat voel ik aan mijn water Gelijke tijd komt wel FFXIII-2 uit, maar daar loop ik niet heel erg warm voor. Die speel ik ooit wel uit de budgetbakken... En Zif, wat zou ik nou expres doen
Gehyped zijn voor de verkeerde games maar dan uiteindelijk overstag gaan en dan helemaal fan worden van wat iedereen meteen al zei wat een topper zou worden? (zoals bij Skyrim)
Skyrim was bij mij al een topper voordat hij werd aangekondigd. ES fan van het eerste uur, heb ze allemaal gespeeld toen ze uitkwamen, heb zelfs morrowind.nl gerund. Bethesda en RPG's kunnen bij mij nooit fout En Amalur is niet de verkeerde game hoor :b:
Dan weet ik niet wat Zifnap bedoeld Al twijfel ik nog wel over Alamur. Hoe meer ik er van zie hoe minder interessant /mooi het lijkt te worden. Eerste previews leken geweldig maar de laatste beelden 'gewoon' goed/leuk om om in de gaten te houden kijk er in ieder geval niet zo naar uit als naar the Witcher
Dat heb ik dus ook, precies hetzelfde wat jij zegt. De eerste gameplay videos zagen er echt mooi uit, coole fantasierijke omgevingen en gave combat. Maar om een of andere reden vind ik de combat er niet super speciaal meer uitzien in recente videos. Deze video zag ik laatst..en heb het niet afgekeken, want het boeite me gewoon niet genoeg. [yt]Ph245qWavKs[/yt]
Wie kijkt er nou nog uit naar The Witcher 2? Helaas missen veel van jullie The Witcher 1, die op de combat na echt geweldig is. Wat ik vooral hoop is dat The Witcher 3 snel aangekondigd wordt.
Ik, ik twijfel er wel eens over om desnoods mn latop maar aan de tv de hangen via HDMI en stiekem al een beginnetje te maken maar dwing mezelf nog even geduld te hebben
Ik zou ook heel graag verder willen gaan met The Witcher I op mijn laptop, en dan inderdaad via HDMI op de plasma. Probleem is alleen, ik heb ook Skyrim en zit ook in FFXIII. Het is al een wonder dat ik twee RPG's naast elkaar kan spelen, altijd gedacht dat dat nooit zou werken. Wie weet kom ik nog verder met Witcher 1 voordat deel 2 komt...maar betwijfel het.
Heb het zonder gespeeld, maar sinds kort heb ik ook een 360 controller voor mijn PC. Eigenlijk geen reden meer om op de console versie te wachten voor tW2. Bovenstaande beeldmateriaal van Amalur ziet er wel aardig uit, zeker als actie game. Ben nog steeds niet overtuigd.
MJa, buiten de controller, heb ik voor mijn 360 nog een enorm lekkere stoel en een groter scherm. Zit/gamed toch relaxter dan achter mijn bureau. Maar dat is persoonlijk natuurlijk ...
Mijn leren bueaustoel zit anders ook behoorlijk goed. M.b.t. de televisie: die van mij is inderdaad ook groter dan de monitor (gelukkig), maar dan zit ik wel weer verder van het scherm af. Bij mijn PC zit ik weer dichterbij het scherm dus zoveel verschil maakt het niet.
Wel Zifnaf, mag ik raden welke jouw voorkeur heeft ? The Witcher II natuurlijk ! Indertijd toen the Witcher II ging uitkomen heb ik heel veel interesse gehad voor deze game, zoveel zelfs dat ik de makers e-mailde om te vragen of die ooit op de Xbox zou uitkomen en ze antwoordden me dat ze dat niet konden bevestigen (geen nee, maar zeker ook geen ja!) ... Toen heb ik het gelaten voor wat het was en dit topic uit m'n favorieten gezet (maar het er vandaag terug bijgezet haha !)). Als ik het goed begrijp komt er dus WEL een Xbox versie van TW II, ergens in de lente van dit jaar ! Finally!!