1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Of je zou ook kunnen wachten tot de Enhanced Edition? Die wordt als grote patch released gratis voor iedereen die het spel al heeft gekocht. Release vindt plaats tegelijk met de console release dacht ik, half april.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]EUCJaHh1a7Q[/yt]

    Helaas bij lange na niet zo mooi als PC qua kleuren en belichting..maar ja...het is en blijft een 7 jaar oude console. Toch jammer dat het er duidelijk meer zo uit ziet als vorig jaar...veel betere lighting hier en kleuren.

    [yt]CtJ7uXktqEg[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat was te verwachten denk ik. CD Projekt RED heeft ook meerdere malen gemeld dat de console versie ongeveer op medium detail draait, in vergelijking met de PC versie.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt, dat is zo.Maar het zag er vorig jaar duidelijk beter uit, vooral qua die diepe kleuren en lighting, jammer, het lijkt echt allemaal te missen ineens nu. Zal het wel toch geen 360 zijn geweest tijdens die '360 demonstration' kweenie.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb liever de belichting en dergelijke van het eerste filmpje dan van het tweede. Tweede zit echt overdreven veel lighting en bloom in, afschuwelijk lelijk.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Information overload een minpunt... :emo:
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ha! Gelukkig heb ik op de PC in ieder geval al epic armor; Raven's Armor :cool:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    In deel 1 was dat inderdaad een epic armor. In deel 2 is hij gewoon average/kut. :+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Heb er genoeg moeite voor gedaan, blijf hem ook dragen ook :mad:

    Denk ik :+
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Slechts 12 saveslots ??? WTF!?! Ik haat het als devs voor mij bepalen hoeveel saves ik wil gebruiken! Zo 1740...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik vind dat geen ramp, het is gelukkig niet een Fable waar je gewoon echt één save hebt, dat was een fout in deeel 1 , 2 en wanneer je dan verwacht dat Molyneux het eindelijk door had...NEE! In deel 3 nog steeds, te triest, te slecht.

    In Skyrim gebruik ik als een gek de savegames, maar dat is dan wel een andere game qua grootte en er zitten toch altijd zeker wel bugs in games als Skyrim. Witcher 2 hopelijk, zo niet..dan is een 12 savegame ding niet zo'n ramp. Ik snap het nut niet helemaal maar ja. De minpunten zijn verder gewoon triest...OXM meh.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Texture pop-in is natuurlijk wel een minpunt, maar dat zit al in de pc versie.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geen last van gehad dacht ik.

    De lighting lijkt wel bijna te zijn verdwenen in dat ene filmpje. Graphics zien er een beetje flat uit in sommige scenes. Is op zich niet erg, maar waarom hadden ze dat niet eerder kunnen laten zien?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is inderdaad jammer zulke dingen, wist niet dat het ook in de pc versie zat.Maar er is mee te leven.


    Dat viel mij ook op ja, heel erg kleurloos ook en vergeleken met die gamescom video een groot verschil. Daar waren de bloom effecten misschien iets te,maar het was absoluut mooier. Het zal ze wel niet gelukt zijn om ook de framerate stabiel te houden, dus moesten ze inleveren. Ook een vriend van me zegt dat PU schijnbaar in hun magazine het over de graphics heeft en dat zij het smerig vinden tegenvallen, absoluut niet wat er was beloofd.

    Het zal niks wegnemen van de gameplay,maar het zou tochjammer zijn.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zou jammer zijn. Ik hoop toch nog steeds op een van de best looking 360 games ...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze gingen voor medium settings op PC, voor de 360. Maar wat ik in deze video zie is niet van Uncharted kwaliteit. Wat 1Up.com wel beweerde, en wat wordt als één van of de mooiste 360 game gezien? Gears 3?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Red Dead Redemption. :cool:
    Zowel belichting als graphics als animaties. Op een berg staan terwijl het regent met onweer, niks heeft me een grotere wow effect gegeven deze generatie. Ja, Assassin's Creed 1 destijds met de release misschien maar dat is ondertussen out dated, RDR niet.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zeker een van de mooiste sandbox games! Ik denk dat ik Gears idd wel erg mooi vind. Geen idee eigenlijk welke games me echt een wow gevoel gaven kwa graphics ...
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de review/scans eens goed bekeken, maar het is gewoon een supergare review.Je zou bijna denken dat het een 1 april grap was, maar Witcher is niet bekend genoeg om zoiets uit te halen volgens mij. Dat minpunt van teveel informatie....the fuck?!!!! Nee zo geef je console only gamers een goed imago zeg, het is allemaal wat teveel informatie voor de kleine breintjes van console gamers OXM? We moeten juist blij zijn dat we eindelijk een 'hardcore' rpg krijgen, geen handje vast houderij en crap.

    En Witcher 2 een 8.5 geven, terwijl Dragon Age II een 9.0 kreeg, wow..gewoon...zucht.
     

Deel Deze Pagina