1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    tW2 is ook totaal niet te vergelijken met Amalur. Amalur is voornamelijk loot en MMO gedreven. tW2 is meer een "klassieke" RPG met veel questing en minder loot whoring. De actie in Amalur is ook veel meer reflex gericht, terwijl in tW2 de actie slomer en tactischer aanvoelt.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Game Informer is een stuk positiever dan OXM met een 9.5:
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nice. tW2 is gewoon GOTY materiaal. Deze keer ligt Skyrim niet dwars om de donder van tW2 te stelen. :b:
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies en dat is echt nice, deze makers verdienen het. Geweldig al.die brute rpgs de laatste tijd.
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is bij Foregames al verkrijgbaar, voor de geïnteresseerden onder ons.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Thanks, meteen besteld. Hopen dat ze een beetje snel leveren
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik verwacht hem op zijn vroegst de 19e van Amazon. Maar ben nog bezig met Revelations en dan nog ff snel 2e DLC Amalur...
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij foregames.wel.voor de.volle mep.van 60 euro. Ikzelf wacht sowieso wel, Witcher 2 wil ik op een nieiwe en grote tv checken en niet op.deze crappy 18 inch :p
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Maarre... met welke game was je nu ook alweer bezig Gakkie? En wat hoorde ik nu over nieuwe DLC? ;)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat snel verzenden bij foregames zit wel goed :D

    De status van je bestelling met ordernummer 000005340 is veranderd naar 'Bestelling volledig verstuurd'.

    inclusief verzenden en fee voor het met paypal betalen wel €66 euro. Maar fuck it, ik heb maandag a.s lekker vrij dus kan dan lekker gamen :)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Das wel VEUL! Dan wacht ik liever paar daagjes. Genoeg te spelen :) Wel benieuwd naar je eerste indrukken morgen !
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik geen lang weekend had gehad zou ik ook nog even gewacht hebben maar ME3 en Alamur kunnen me echt niet bekoren en ik moet natuurlijk wel wat te spelen hebben maandag :+
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dit is in tegenstelling tot die andere twee titels dan ook wel een *echte* klassieke RPG he. Ik denk dat deze je dan ook een stuk beter gaat bevallen.


    /dodges Gakkies bullets
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    De Enhanced update op de PC is in ieder geval 12 GB 8)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jassis! <slurp> Ik ga ZO genieten van deze game... wanneer ik er tijd voor vrij kan maken. Eerst nog wat andere titels rustig wegwerken.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt de combat van deze game een beetje op die van kingdom of amular of meer ala skyrium?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat denk ik dus ook. Alamur is eigenlijk meer een actie game met veel loot. Ik heb me langer vermaakt met torchlight dan met Amalur volgens mij, het is te oppervlakkig voor een RPG

    ME3 moet ik gewoon een beetje voor in de stemming zijn, ik heb 2 ook pas heel laat een keer uitgespeeld toen ik er echt goed voor ging zitten.

    Maar Witcher II is precies wat ik leuk vind. Een mix tussen DA en Skyrim met het beste van beide wat mij betreft. Sfeer is toch heel bepalend voor hoe leuk ik een RPG vind. DA en Skyrim doen dat geweldig maar Amalur faalt daar hard in wat mij betreft.

    En the Witcher lijkt me wel een volwassen verhaal met een ruige low-fantasy setting te hebben ipv dat standaard geneuzel in Alamur :+
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit spel komt echt op het juiste moment uit. Heb ff genoeg van shooters pff
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nu al VELE uren in amular zitten en ben er helemaal weg van, skyrim of oblivion vind ik niks.. ik kots van die games waar je uit de ogen van iemand met een zwaardje looptte hakken en ik kon totaal mn weg niet vinden in obivion kwa quests waarik heen moest

    the witcher lijkt me op zich best vet combat ziet er wel ok uit (t lijkt op een soort iets slomere versie van amular niet?)
    ben alleen benieuwd hoe de quests en de verhaallijn gaanlopen in the withcer 2 hoopdat er een demo komt
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Lol, quests en verhaallijn twijfel je over terwijl je Amalur geweldig vindt. The Witcher 2 is in alle opzichte beter, voorzover mijn ervaring met Amalur dit toelaat te zeggen.
     

Deel Deze Pagina