1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nou, er wordt geclaimed dat het een van de beste RPG's ooit gaat worden, aangezien ze van veel van de fouten van deel 1 hebben geleerd.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En deel 1 was zeker heel goed. Een sytem hog van een game, maar dat is bijzaak.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik had gisteren nog zoiets cools in deel 1. Klein beetje spoilers, dus als je deel 1 op pc nog wilt spelen kun je beter niet verder lezen.

Ik was bij Vizima buiten de stad en moest iemand helpen om zo de stad in te komen. Ik moest dus zijn goods beschermen tegen monsters. Daarna kwamen er elves die goods ophalen, want die gast deed zaken met elves (en in The Witcher zijn alle non-humans slecht in de ogen van de mensen). Ik kon dus kiezen of ik het ze liet meenemen of niet, want de goods bestonden oa. uit wapens. Nouja, ik heb ze het dus mee laten nemen.

Uiteindelijk een stuk verder in de game was ik eindelijk in de stad aangekomen en moest ik naar iemand op zoek die info had over een andere Witcher. Ik dus naar de bar gaan waar hij zou moeten zijn blijkt dat hij gekillt is door de elves dankzij mijn eerdere keuze ze de wapens mee te laten nemen. Lekker stom, Modder! :mad:

Over deel 2:

[yt]AEUazuUBZ4Y[/yt]

De gameplay is duidelijk gemaakt voor consoles, dus ik hoop wel dat ze voor de release van de PC versie een console aankondiging doen. :mad:

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ziet er zeer nice uit.

[GT]713656[/GT]

Preview:

[gt]713327[/gt]

Volgende week al de PC release!

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

In wat voor zin gemaakt voor consoles? Maar ik hoop het echt, mijn laptop kan deel 1 nog maar net draaien, dus laat staan deel 2.Maar de game lijkt me fantastisch.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Of die naar de consoles komt maakt mij niet uit. Ik heb hem besteld voor de PC. Lijkt me een heerlijke game, de filmpjes zien er retegaaf uit allemaal. Alleen nog ff kiezen of ik eerst begin met LA Noire of deze. Ben na Rift wel weer ff toe aan een 360 spel eigenlijk.
    En als zavvi meewerkt ktijg ik ook nog DA2 voor mijn kiezen :)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met de engine van TWII dan? Want die is super onstabiel van de eerste, dat is ook bekend. Ik hoor van mensen met een zieke pc verhalen dat de game gewoon stotterig draait bij hun, heeft met die Bioware engine te maken schijnbaar.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nog maar een weekje... dit wordt genieten.

[GT]713860[/GT]

Eerst nog even DA2 uitspelen. Leuk, maar Bioware kan beter. Hoop dat dit voor mij wel een RPG topper wordt.

Laatst bewerkt: 14 mei 2011
  9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je weet hopelijk wel dat het PC only is? :+

Heb m zelf een tijd geleden gepre-ordert bij Zavvi, dus voor ik hem binnen heb is het alweer juni. :mad:

Edit: Oh, Zavvi heeft hem vandaag al verstuurd. :D

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    One can only hope dat dit ooit nog op de consoles uitkomt.

Ik hoop echt dat W2 zo goed wordt als ik overal lees.

EDIT: Zal hem ook gaan bestellen bij Zavvi. Behoorlijk goedkoop voor een Premium Edition.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik hoop dat ik deze keer weer wat geluk heb met delivery van Zavvi, dan kan ik hem volgende week al spelen. :)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De helft van de tijd raken mijn verzendingen uit Engeland (vaak Zavvi) kwijt. Ik kan ook wel wat geluk gebruiken.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zekers te weten. Tis dat LA Noire ook trekt, dus ik twijfel nog met welke game ik ga beginnen ...

IK zou er maar niet op rekenen. Ik hoop hem zelf zaterdag van Amazon binnen te krijgen. Zavvi kun j echt wel 2 weken wachten minimaal. Ik wacht al 3 weken op DA2 ...

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Illegale pc versie is al te downloaden zag ik op een torrent site.

Dacht dat ie nog lang niet uit was.

En denk niet dat deze op de 360 console komt...

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is best te doen, het zal alleen grafisch minder mooi zijn. En er zijn meerdere artikelen geweest waarin stond dat de game gemaakt is met de consoles in gedachten, dus wie weet gaat het echt gebeuren. Deel 1 is helaas nooit gekomen, terwijl ie wel volop in de maak was. Maar ach..gebeurd dit alles niet...dan hebben we nog altijd Skyrim ,ME3, Kingdoms of Amalur:Reckoning en nog veel meer RPGs voor de consoles.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb mijn preorder code al ontvangen via de mail, de game is onderweg. Hoop hem donderdag te hebben. Fingers crossed!

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716

2.5 uur cutscenes. Dat is weer eens wat anders in een tijd dat hele games maar iets langer duren. :+

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb mijn versie van de Amazon binnen, slechts 2 dagen geduurd! Game schijnt behoorlijk pittig te zijn vanaf het begin, ben benieuwd...
    En het is nog de limited edition ook nog, voor 28€

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je moet een beetje de goede keuzes maken in het begin. Ik maakte eerst de verkeerde en toen werd het onwijs moeilijk. (Op normal) :+

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game getest op mijn lapsnob, nou het is net een dia show op high en op low is het nog enigzins te doen,maar daar is het mee gezegd. Toch ziet het er nog steeds best mooi uit op low.

Deel Deze Pagina