Dit lijkt me best een tof spel. Ben niet echt van de rpg's meer sinds grandia 2 eigenlijk. Fallout en mass effect vind ik dan wel weer cool. Van de week eerst maar eens Skyrim proberen voor ik deze ga bestellen...
Als je aan Skyrim begint kom je niet eerder aan deze titel toe totdat die in de vergetelheid is geraakt.
Goed om te weten. Ik heb de PC-versie niet gespeeld, dus kan de vergelijking niet maken, maar het is wel jammer dat het in de Xbox-versie opduikt.
Mass effect heb ik kapot gespeeld dus dat lijkt me niet. Maar ben benieuwd als Skyrim een beetje bevalt ga ik dees en Dark souls ook wel even proberen
Mooi artikel! En het demonstreert weer eens wat een top dev ze zijn. Ze kunnen zich meten met de groten in gameland. En waar zie je nog zo'n dedication naar de fanbase. Hats off! Ik hoop dat de 360 versie zeer goed gaat verkopen. Dat verdienen ze gewoon!
Net een mailtje van CD Projekt gekregen dat ik niet een van de winnaars was van een review exemplaar, toch willen ze hun dank tonen door een gratis game te geven. En dat is dus gewoon The Witcher 1
Ik had de game ook vorig jaar gekocht op gog voor zo'n 9 euro. Maar dit is wel echt heel tof van ze inderdaad. De code werkt alleen niet, of althans..wanneer ik redeem code kies, gebeurd er niks. In zowel Firefox als IE werkt het niet.
En hoe zit het eigenlijk met het verhaal van deel 1? CD Projekt had gezegd dat nieuwe spelers die deel 1 niet kenden een soort van 'previously in The Witcher' verhaal of video zouden krijgen. Ik heb er alleen niemand over gehoord die de game al spelen.