Dat laatste inderdaad. Best pittig kan ik je vertellen en ik speel nog op de laagste stand. Bij gevecht 17 krijg je een serie vijanden die zwaar hitten en critten. Je moet echt blijven dodgen daar en een teammate zou echt kunnen helpen. Ik ga geen dingen spoilen verder, het is alleen een waarschuwing en tip om een teammate te nemen en goed je skills te gebruiken en investeren. Ik moet er wel bij zeggen dat elk gevecht weer verschilt. Sommige kun je solo doen, anderen weer niet. Deze Arena, via het main menu, heeft niks met de tutorial of de storyline te maken. Het staat er geheel los van en ik meende te lezen dat je het ook via Live kon spelen, of dat waren slechts offline leaderboards van Livegebruikers.
Vind de combat maar middelmatig eigenlijk, gaat me net wat te stroef. Fucking moeilijk op normal, word dik verslagen door een paar Downers.
Dat was inderdaad de eerste skill die ik heb gekozen. Je vitality upgraden is leuk, maar je hebt in het begin veel meer aan het parryen en vigor upgrades.
Niet zozeer. Je krijg niet echt een introductie over de characters etc. en je zult sommige dingen ook niet 100% begrijpen, maar het verhaal staat grotendeels los van het vorige deel.
Ik vind de combat ook wat traag en stroef, maar dat ligt meer aan het feit dat ik Amalur nog in de vingers heb zitten, dat gaat zo snel en vloeiend! Ik parry eigenlijk nauwelijks, ik geloof meer in dodgen all of the time. Dodge in, tik, tik, dodge out, cast sign, dodge in, tik tik, etc ...
Haha kingdom of amular owned gewoon maar is de combat in deze game wel sneller dan bv oblivion depositieve reviews van deze game beginnen me yoch wel erg nieuwsgierig te maken --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?wjjczx
Ik twijfel enorm welke RPG ik ga halen. Dark Souls, Kingdom of Amalur of toch deze. Ik denk dat Dark Souls sowieso afvalt, gezien ik gewoon lekker relax wil spelen en niet wil schelden, daar heb ik Fifa al voor.
Over een maandje. Maar er zullen hier vast mensen zijn die je wel kunnen helpen met Amalur vs Witcher.
Na een paar uur spelen ben ik er achter gekomen helaas dat het spel toch niets voor mij is, ik blijf die combat gewoon niet onder de knie krijgen .
Witcher: + realistischer (graphics) + story + quests Amalur: + action oriented combat + veel content / quests / gebieden + speelt erg soepel weg + tons of loot Wil je een dark, realistsich fantasy avontuur met de nadruk op story en intrige en kun je de wat moeilijkere combat wel aan, dan kies je voor de witcher. Wil je gewoon lekker veel exploren, looten, actie combat en een wat vrolijkere setting, dan kies je voor Amalur. Amalur speelt snel en makkelijk weg, Witcher biedt diepgang en vraagt investering in de story. :b: