1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    mensen :cool:

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die

Kayran

is wel echt een makkelijke baas hoor..

vergt maar 3 slagen. Enige wat tricky is is dat je goed timed met wegspringen

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand hoe je de ingangen in die Nekker grot vernietigt? Ik snap er niets van. 8)

En oh, volgens de quest moest ik eerst boeken gaan zoeken. Maar in Flotsam kom ik niet één boek tegen?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Goed zoeken, ook vooral binnen. ;)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Recht tegenover de smithy: de bookstore!

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oh, ik ben blind dus. :lol:

Wat ik trouwens wél raar vind. In Divinity had ik het geduld om ergens 30x rond te lopen en te zoeken, heb dat met The Witcher toch wat minder... da's wel raar. Moet er misschien toch nog net wat meer inkomen. Vind 't wel erg gaaf in ieder geval. :9

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wie kan in godsnaam mn
    Kayran armor
    maken?!!

Edit: Never F-ing mind.. Ik druk bij die dwerg op craft, staat die diagram er niet tussen bij craft. Probeer ik nog een x staat ie er ineens tussen. Net als mn diagram voor Robust Cloth.. Staat er ook niet tussen :confused:

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Als je er genoeg neerklapt dan leer je het ook. Maar je hebt een bepaald soort bom nodig. Recept kan je bij cedric kopen :p

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar kwam ik achter. Had die grot waar ze in zitten meteen gevonden en kreeg toen ook die uitleg. Maar eens achter bommen aan dan. Was bewust nog niet naar Cedrig aangegaan omdat het erg Main Quest aanvoelt. :+

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Die mq duurt lang genoeg ^^. dus praat maar geeoon met hem hoor :D

11. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Heb iemand tips hoe ik draug the Kaedweni General kan verslaan? Loop daar een beetje te klote..

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Duh! Net weer de game opgestart en in de eerste try, geen idee waarom het gister zo lastig ging. Had wel een bug denk ik, kon hem 2x looten, dus heb alles dubbel...

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wel zijn/haar armor craften ;)

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dat niet normaal dan? Ik heb ook alles dubbel. Had wel een bug dat mn craft recept er niet tussen kwam

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu echt begonnen met de game, afgelopen week had ik mijn aandacht er totaal niet bij. Ik zit nu in die tutorial arena en er staat als ik op LT druk dat ie dan iemand target en dat de camera dan niet rond te draaien is,maar dat is wel zo en hij blijft de vijand juist helemaal niet goed targetten. Wat doe ik verkeerd? :D

Nevermind!! Ik moet gewoon beter opletten, of beter gezegd...een bakje koffie om even wakker te worden, LOL!

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, schijnt dus wel normaal te zijn. Veel mensen hebben dat alleen niet door en looten dus maar 1x op 1 plek.

@cliff armor heb ik gecraft, is alleen marginaal beter dan hunter armor die ik ook al had gecraft. Ben nu dus al aan mijn 4e unieke/rare armor toe :)

Voor degenen die al zover zijn, op welk punt in chapter 1 moet je een save maken
    voordat je een kant kiest? En welke kant beschouwen jullie als de good side? Ik ben nog in dubio welke kant ik eerst ga volgen, wie de good guys zijn ...

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    @gakkie, de spoiler bevat geen verhaal spoilers, alleen het punt van je keuze.

op het moment dat je met die loirvet? Oid als gevangene door die poort gaat om met die kingslayer te praten :) op dat punt moet je je eerste belangrijke keuze maken (bij die rozentuin)

Mijn keuze:
    voor de mensen gekozen. Die elf vond ik maar echt een droeftoeter en ik denk dat eigenlijk deze keuze nog niet heel erg belangrijk zal zijn :p

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die keuze is dus heel belangrijk. Act 2 is een ander gebied met andere quests afhankelijk van de keuze...

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat wel maar het is volgens mij zeker dat je hoe dan ook een van de 2nog een keer tegen het lijf gaat lopen. :p

En ik ga hem toch nog een keer over spelen maar dan meer als mage, dan kies ik de andere kant wel. Wat heb jij gekozen?

Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik heb alleen nog maar punten in training gestopt en de rest gespaars. Kan nog geen keuze maken. Zie wel dat je geen hybride kunt maen. Denk dat ik maar voor swords ga....

Deel Deze Pagina