1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ben ook voor swords gegaan, en het is zeker wel lekker dat ik nu meerdere vijanden tegelijk kan raken! In groeps gevechten nu al vaker gehad dat dat mijn leven redde!
    Maar ook nog steeds slim gebruik maken van traps. Ik ben net in act 2 en level 16 :)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Oh dan kan ik nog ff dan... Act 1 en level 10. Maar volgens mij heb ik alleen nig maar mainquests over...

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Act 2 is trouwens ook wel weer goed :D. Aan het begin lijkt het een beetje oppevlakkig maar het verhaal word alleen maar beter ^^.

offtopic: heb net ook ff de dragon dogma demo gedownload na de witcher weer wat om naar uit te kijken. Goed jaar voor de rpg fans :p

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zwaardvechten is in het begin nog best moeilijk, want andere vijanden vallen je ook gewoon aan. Wat is het beste om te doen wanneer andere vijanden te dichtbij komen? Gewoon veel parry doen en wegrollen wanneer het te gortig wordt?

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wegrollen en traps leggen ;) en quen casten ^^

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Quen gebruik ik nooit en parry alleen tegen arrows. Veel dodgen, traps, etc. Veel bewegen en zorgen dat je nooit ingesloten raakt. En opletten niet van achteren te worden aangevallen, dan krijg je 200% damage! Dat geld omgekeerd ook, je doet meer damage van achteren (backstab)

Voor wat betreft de keuze in act 1
    Denk dat ik voor iorveth ga, bedoel hoezo non humans discrimineren?

Why has he two swords? Does he looses them often? ;)

Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja ok, maar of zij nou echt gelijk hebben? ;). Heb is wel een ongelofelijke droeftoetert! Cedric was wel een relaxte dude... Alleen vollop alcoholist. Ben benieuwd of hij al van de alcohol af is :D

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is Cedric niet dood bij jou dan?

Ik had een zwaard aan Iorveth gegeven en ben met Roche mee gegaan daarna

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    jawel maar wou niet te veel verraden, wist niet hoever je al was ;).

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weet nog steeds niet op welk moment je nu de definitieve keuze maakt... Spoil me plz....

EDIT
    Ben nu in de elven ruins en heb toch gekozen roche te helpen. Die iorveth is echt een sloerie... Denk dat dit het moment is....

EDIT2
    GVrrrrrrr,
    als je dood gaat in dat gevecht met Letho moet je steeds al die cutscenes weer door. Doe dan een autosave aan het begin vd battle...

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb een bug ofzo, fuu. Moet Ostmurk vinden in een cave, was er al eens geweest maar zodra ik voor dat blauwe gedeelte sta waar ik de Ostmurk moet krijgen is er niks.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Game kent wel bugs ja. Ik had op de PC versie een in een dorpje, huis burgemeester ofzo. Ik daar zoeken naar een uitweg, maar na alles geprobeerd te hebben, was nog ergens in het begin, kwam ik er nog niet uit.

Ik heb een sterk vermoeden dat diezelfde bug er nog in zit.

Of het moet een ingewikkelde puzzel zijn die ik over het hoofd heb gezien. :'-(

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan toch gewoon skippen en die battle is niet zo moeilijk. En bij mij was er een autosave vlak ervoor :-/

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weet je zeker dat je hem al niet in je inventory hebt zitten. Ik had het ook al lang voordat ik de quest kreeg gevonden.

geen autosave bij mij. En de eerste twee pogingen was ik veel te gretig O-) daarna rustig aan gedaan en alleen counteren en het was zo gepiept...

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies dat had ik ook.. hele tijd hakken eerst, richtte geen schade aan. Toen alleen counteren en had em zo ja

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Nog even iets over act 2. Een bepaalde demon zal je proberen te overtuigen dat zij gelijk heeft. Als je haar geloofd en de rest van de quest vervolgd zal game freezen. Heb ik vanmiddag 2x gehad. Is een soort spoiler maar ook een vervelende bug. Als het moment daar is snap je gelijk wat ik bedoel :)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had hem niet meer, uiteindelijk maar gewoon verder gegaan. Volgens mij toch niks bijzonder, uiteindelijk daarna het beest verslagen en net toffe gedeelte gehad met Triss.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja precies, het is echt niet op de Assassin's Creed manier te spelen, dus counteren enzo werkt echt niet. Ik probeer dat elke keer en moet dat echt afleren, die speelstijl.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Hoe heb je dat gedaan? Ik ben aanbeland in ch2 en alle quests gedaan en bem level 15...

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb net een upgrade voor mijn swords toegepast, iets met oil wat voor gif zorgt. Als ik dan een tweede upgrade toepas erop, wat voor effect heeft dit, of is dit puur verspilling van items dan?

Deel Deze Pagina