1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tip: gebruik regelmatig je medaillon. Tip 2: Waar je nekkers ziet verschijnen, daar is een nest in de buurt, gebruik daar dan zeker je medaillon :)

2. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Thanks, ik had nog wel 3 pagina's vol kunnen schrijven over dit spel, maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling om een totaalbeschouwing te geven.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, inmiddels is het gelukt. Medaillon gebruik ik absoluut veel!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, maar het was gewoon een willekeurige game die me niks leek voor hem, verder niks. Ik had idd beter TW 2 kunnen noemen. :+

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    mn maat heeft geen guide gevonden/gekocht
    maar moet zeggen we zijn nu gisteravond samen weer een aantal uurtjes bezig geweest
    en k blijf zeggen voor mij alleen is het niks maar tis wel een leuk spel samen te doen

je moet even de manier van denken leren, maar als je die te pakken heb begint het toch (voor samen!) een erg gaaf spel te worden

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    mmm je speelt precies toch niet veel games, of games waar je een beetje moet nadenken want zo moeilijk is deze game toch niet? :confused:

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    tis gewoon niet mijn type spelvoor alleen, en nee supermoeilijk is ie niet zodra je de manier van denken heb

maar ik ben toch meer van iets meer actie gericht, kingdom of amular, diablo, protoype, halo, final fantasy etc

8. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel over aanschaf van dit spel. Ik ben zelf grote fan van games als de oude Kotor games, Mass Effect en Dragon Age en weet niet of het helemaal voor mij is. Ik vind verhaal vaak wel belangrijker dan een awesome vecht systeem enzo, dompel me graag helemaal onder in zo'n wereld.
    Iedereen zegt dat het een hardcore pc rpg is ofzo, maar wat dat dan is... :emo:

9. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je van het tempo en de diepte (qua verhaal) van Dragon Age houdt, moet je sowieso The Witcher 2 halen.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat vind ik ook weer zo uniek aan deze game! Ik heb alleen nog weinig tijd gehad afgelopen week ivm verhuizing, verjaardag van mezelf gisteren, het weekend etc etc. Ik ga hem zeker weer verder spelen, want kan mijn hoofd totaal niet van de game afhouden.

Ik heb trouwens wel
    het hele stuk naar Flotsam overgeslagen qua tekst ook. Tot het punt dat ik bij me bij de mayor moet melden had ik al gespeeld op de PC.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Buy it and don't look back.

En mocht je nog twijfelen: de reviews in de OP zijn gekozen om voor voldoende aanmoediging te zorgen.

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fuck, niet weer een glitch hé. Ben bezig met With Flickering Heart in Act II, moet nu Dandelion vinden in de pub maar daar is ie niet. Fuck.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nog geen glitch/bugs tegengekomen volgens mij... terwijl ik er wel veel over lees.

Enige écht irritante vind ik de deuren in het spel. OMG. :lol:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, gelukkig valt dat uiteindelijk wel mee. Laadtijden zijn er ook niet veel, vergeleken met andere RPG's op de Xbox 360 (Skyrim bijvoorbeeld, zowel een bug-feest als non stop laadtijden). Tot nu toe één bug gehad, al maakte dat uiteindelijk niks uit. Dandelion toch gevonden, ging even een potje armworstelen en vervolgens kreeg ik een update op mijn map, lag hij te slapen boven de pub. 8)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha, geniaal 8)

Toch mooi dat zo'n spel daar rekening mee houdt :cool:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die deuren zijn in de 360 versie aangebracht om de levels kleiner te maken (vanwege de mindere hoeveelheid geheugen op de 360). Gelukkig zijn de laadttijden lekker snel ...
    Ik ben ook opmerkelijk weinig bugs tegengekomen. Een keer een reload moeten doen omdat iets niet triggerde ...

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wat voor deuren dan? Ik speel op de PC en heb ook deuren met (minimale) laadtijd :eek:

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die deuren zitten ook in de pc-game hoor. 8) Heb 'm zelf via Steam. Daar merk je inderdaad dat het om laadtijden gedaan is. Kutte is alleen als je met 3 man op pad bent, moeten ze allemaal één voor één door de deur. En dan jij zelf nog.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Er zijn dacht ik wel meer deuren in de 360 versie aangebracht, waardoor de gebieden gevoelsmatig iets kleiner aanvoelen. Gelukkig zijn de laadtijden wel redelijk kort, als ik het zo goed lees.

Deel Deze Pagina