Leuke minireview, ben het verder ook helemaal met je eens. Alleen dat laatste, wat is er zo irritant aan de besturing? De button layout vind ik niet zo, springen met B en dat ingedrukt houden van A om te rennen of B om af te stappen vind ik niet zo. Verder voelt het qua besturing, zeker in combat, wel prima aan toch?
Dat was inderdaad echt super nice gedaan. Ik vond dat gebied daar sowieso vet om quests te doen. Maar oog voor detail heeft CDPR echt wel!
Tuurlijk zijn er ook kleine minpuntjes, zoals 5 burgers tegenkomen die allemaal hetzelde zeggen of die exact hetzelde eruit zien. Maar over het algemeen is alles toppie gedaan. Ben ik Novigrad aan het verkennen en ik zie zo'n slijpsteen icoontje. Ik erheen, is het een elf die vroeger swordsmith was. Heel verhaal en hoppa, sidequest erbij.Super.
Loop nu al een tijdje met een masker op, krijg hem niet af. Iemand enig idee hoe dat moet, ben ik nou echt zo scheel haha?
Vraagje over de Get Junior Quest in Novigrad: Spoiler Ik ben net met Vernon Roche bij Radovid geweest, tijdens de Get Junior Quest. Zodra ik klaar ben met dat geprek staat er in mijn beeld: Failed Gangs of Novigrad Quest (oid). Ik heb die Quest nooit eerder gezien? Ik ben teruggegaan naar een vorige save en hij staat er niet tussen. Opnieuw naar Radovid en hetzelfde gebeurt weer... WTF is dit? Hoe activeer ik de Gangs of Novigrad Quest? Kan je überhaupt een Main Quest missen?
Had ik ook, voor deze quest had je samen met die dwerg met hanekam naar Junior moeten zoeken maar ik heb het ook zonder hem gedaan. Vandaar gefaild. Was me ook niet bewust van deze side quest tot het te laat was.
oke, vertel me NU waar die bordelen zijn!!!! zit al aan 60u ofzo, lvl 19 en nog geen hoeren gene*kt!!!
die quest had ik vandaag ook gekregen van die elf . Gewoon ff winkeltje binnengaan en meteen een heel verhaal.. geweldig toch?! Heb hem wel nog niet gedaan want was wat lvl's hoger dan ik ben
Gisteren uitgespeeld, finally Nu lekker vraagtekentjes en Contracts afmaken, ben nog lang niet klaar met deze game!
Vaag. Dat moet ik dan over het hoofd hebben gezien. Volgens mij kreeg ik nergens de opdracht om naar die dwerg te gaan.
Wat doen jullie met al die alcoholische drankjes? Je wordt meteen duizelig wanneer je het drinkt. Gewoon verkopen maar?
toevallig deze morgen zelf tegengekomen bij de missie van Dijkstra , toch bedankt voor de info.. ik weet wat ik te doen heb straks
Bewaren, je hebt ze veel nodig bij het craften van Superior potions en 1 alcoholic drankje refillt al je potions bij het meditaten.