Ik ben nu met deel 1 bezig maar Jezus wat is die combat kut, beetje ritmisch klikken om een goede aanval te krijgen
Haha, ja deel 1 is echt zwaar verouderd. Niet alleen de combat, maar ook al de andere game mechanics. Was echt blij dat ik er doorheen was. Deel 2 is echt zo'n enorme stap voorwaarts.
Dat is meer dan zat. Kan je toevallig ook dezelfde items stacken zoals in Two Worlds I, zodat je er krachtigere items van maakt? Of gewoon stacken, zodat er gewoon een nummer bij verschijnt als je er meer dan één van hebt?
Het was dus eerst 39s? Pff....ik vind dat nog meevallen. Op Xbox One mag ik elke keer een volle minuut wachten. Wanneer ik in Velen of Novigrad sterf. In White Orchard duidelijk minder lang.
toffe game... maar die laad tijden vooral als je dood gaat zijn verschrikkelijk. Ga hem zelf maar een standje makkelijker zetten want sommige stukken kom ik toch echt niet door als RPG noob
Je kan van elk item in de game zoveel aantallen verzamelen als je wil. Die kan je dan verkopen aan merchants of gebruiken om nieuwe items te craften of je kan dismantelen waaruit dan nieuwe items kunnen ontstaan (=> die je dan weer gebruikt om te verkopen of nieuwe te craften, is driehoekproces) Ik zit heel de tijd rond de 160 te schommelen, mag gerust wat hoger
Vaker verkopen of dismantelen zou ik ik zeggen. Ik ben al vrij ver in het verhaal heb ik het idee. Echt bizar hoe goed deze game in elkaar steekt Vraag me af hoe lang je er over doet om deze game uit te spelen.
ja vraag ik me ook af hoelang duurt voor uitspele. bij welk level zit je ongeveer van je karakter als het game einde nadert??
Ik was iets in de 30 geloof ik. Na de eerste point of no return duurt het nog wel een tijdje voor je alles klaar hebt hoor
Level 26 en ik zit al op 120 ofzo. Het hele exp/level systeem blijft wel meest gare dat ik ooit heb ervaren. Doe alle quests binnen de range (min/max 5 levels) en dan krijg ik weer wel exp, dan weer niet, geen touw aan vast te knopen. Ook voor main quests paar keer weer geen exp gehad. Geen idee of dat nu design is of weer een bug. Heb de indruk dat ik zo nooit de 35 ga halen ieg ...
Die Skellige Armor set is vet, alleen zo spijtig dat die niet van een hoog level is .. Is iets van lvl 17 ofzo terwijl ik lvl 25 ben dus heb sowieso al betere armor..
Vind het ook jammer dat 'normale' armor met je meelevelt. Stop ik een paar uur in die Treasure Hunts voor Mastercrafted Ursine Armor, vind ik gewoon overal normale gloves en pants die sterker zijn.