zo wat een gaaf spel , vanmiddag uitgespeeld . ff vraag klopt het dat de fast trafel paaltje,s weg zijn na het uitspelen????
ja gewoon als je verder gaat. wou nog ff wat side geust doen. mm jammer en anders maar ff terug naar eerdere save
Dit weekend de game ook eindelijk gekocht (pc), en ondertussen tik ik alweer bijna de 10 uur aan. Supertoffe game, echt deel 2 in een open-world setting. Helaas begin ik nu wel een minpuntje tegen te komen dat me behoorlijk begint te irriteren: In het main gebied, met Velen en Novigrad etc., zijn de levels van de vijanden echt enorm slecht gebalanceerd. Doe je een ? quest of loop je ergens rond en krijg je level 4 enemies, dan kom je 20 meter verder opeens level 15 enemies tegen. Op deze manier wordt verkenning en het doen van sidequests eigenlijk een beetje ontmoedigd, omdat je het meeste levelt met de main quest.
Daar loop ik ook tegen aan idd. Er zit totaal geen logica in de levels. Ik speel op Death March, dus als er zo'n roodnbeest aankomt zet ik het op een rennen . Dat en de camera zijn voor mij toch 2 minpuntjes, tijdens gevechten wordt het je soms bijzonder lastig gemaakt doordat de camera niet helemaal lekker staat.
Dat was mijn RDR momentje van deze generatie. Uitgespeeld trouwens, topgame! Heb er 60 uur over gedaan met aardig wat side quests. De vraagtekens ga ik niet eens aan beginnen. Die begonnen me op een gegeven moment echt de strot uit te komen. Al met al een topgame, voelde me ook een beetje sad toen het over was. Ik wil meer. Ik had blijkbaar een van de betere endings, in mijn ogen zelfs de beste.
Na een tijdje niet gespeeld te hebben van de week de game weer opgepakt maar man wat blijft het mooi, nooit eerder deze game gespeelt maar moet zeggen het bevalt me geen idee hoever ik ben, maar zit niet veel verder als dit stukje. man wat vond ik dit prachtig.
Game nu met de weekly deal toch maar gekocht weet niet wanneer ik eraan moet gaan beginnen met The Taken King over twee weekjes (nee, net iets meer dan 1 week maar )
Wat info nog: The Witcher 3: Wild Hunt-uitbreiding Hearts of Stone verschijnt op 13 oktober voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. Daarnaast is een eerste trailer voor de uitbreiding getoond. De downloadbare content moet ongeveer tien uur aan nieuwe content bieden. Hearts of Stone is speelbaar voor spelers die level 30 zijn in de game en kan zowel tijdens als na het hoofdverhaal in de game gespeeld worden. De tweede uitbreiding, Blood & Wine, verschijnt in het eerste kwartaal van 2016.
Damn, extra content voor TW3 en ook nog voor DA:I. Wanneer moet ik die gaan spelen. Zit er dit jaar niet meer in denk ik (MGSV>F4>JC ...
Weet niet of ik de uitbreiding ga kopen. Vond het een leuke game maar eerlijk gezegd was ik 'm alweer vergeten.. Denk dat het hele fantasy gebeuren niet echt aan mij besteed is. Souls hebben ook wel wat fantasy elementen maar daar is de gameplay een genot. Iets wat in deze game ontbrak voor mij.
Ga de uitbeding(en) zeker wel kopen. Een dev. als dit verdient het gewoon imo. Dat, en ik vind de game geniaal.
Ik heb de main game nog nauwelijks aangeraakt dus zal op korte termijn zeker niet die Season Pass kopen, maar uiteindelijk zal die er wel een keertje komen