1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    zo wat een gaaf spel , vanmiddag uitgespeeld . ff vraag klopt het dat de fast trafel paaltje,s weg zijn na het uitspelen????
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij een New Game + of wanneer je gewoon verder gaat? Bij dat eerste wel, bij het tweede niet.
     
  3. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    ja gewoon als je verder gaat. wou nog ff wat side geust doen. mm jammer en anders maar ff terug naar eerdere save
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit weekend de game ook eindelijk gekocht (pc), en ondertussen tik ik alweer bijna de 10 uur aan. Supertoffe game, echt deel 2 in een open-world setting. Helaas begin ik nu wel een minpuntje tegen te komen dat me behoorlijk begint te irriteren: In het main gebied, met Velen en Novigrad etc., zijn de levels van de vijanden echt enorm slecht gebalanceerd. Doe je een ? quest of loop je ergens rond en krijg je level 4 enemies, dan kom je 20 meter verder opeens level 15 enemies tegen. Op deze manier wordt verkenning en het doen van sidequests eigenlijk een beetje ontmoedigd, omdat je het meeste levelt met de main quest.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Daar loop ik ook tegen aan idd. Er zit totaal geen logica in de levels. Ik speel op Death March, dus als er zo'n roodnbeest aankomt zet ik het op een rennen :+.

    Dat en de camera zijn voor mij toch 2 minpuntjes, tijdens gevechten wordt het je soms bijzonder lastig gemaakt doordat de camera niet helemaal lekker staat.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    |:-
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik kan het ook eindelijk gaan spelen :thumbs:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Man, richting het einde van de game (Kaer Morhen):

    Summon the bitches! _O_
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    #girlpower
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Dat was mijn RDR momentje van deze generatie. _O_

    Uitgespeeld trouwens, topgame! Heb er 60 uur over gedaan met aardig wat side quests. De vraagtekens ga ik niet eens aan beginnen. Die begonnen me op een gegeven moment echt de strot uit te komen. Al met al een topgame, voelde me ook een beetje sad toen het over was. Ik wil meer. :'-(

    Ik had blijkbaar een van de betere endings, in mijn ogen zelfs de beste.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Na een tijdje niet gespeeld te hebben van de week de game weer opgepakt maar man wat blijft het mooi, nooit eerder deze game gespeelt maar moet zeggen het bevalt me geen idee hoever ik ben, maar zit niet veel verder als dit stukje.


    man wat vond ik dit prachtig.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Game nu met de weekly deal toch maar gekocht :+ weet niet wanneer ik eraan moet gaan beginnen met The Taken King over twee weekjes (nee, net iets meer dan 1 week maar :eek:)
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zei het weken geleden al... ;)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    I know =(
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gaan we dan. :)

     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wat info nog:

    The Witcher 3: Wild Hunt-uitbreiding Hearts of Stone verschijnt op 13 oktober voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. Daarnaast is een eerste trailer voor de uitbreiding getoond.

    De downloadbare content moet ongeveer tien uur aan nieuwe content bieden. Hearts of Stone is speelbaar voor spelers die level 30 zijn in de game en kan zowel tijdens als na het hoofdverhaal in de game gespeeld worden.

    De tweede uitbreiding, Blood & Wine, verschijnt in het eerste kwartaal van 2016.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, extra content voor TW3 en ook nog voor DA:I. Wanneer moet ik die gaan spelen. Zit er dit jaar niet meer in denk ik (MGSV>F4>JC:cool: ...
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Weet niet of ik de uitbreiding ga kopen. Vond het een leuke game maar eerlijk gezegd was ik 'm alweer vergeten.. Denk dat het hele fantasy gebeuren niet echt aan mij besteed is. Souls hebben ook wel wat fantasy elementen maar daar is de gameplay een genot. Iets wat in deze game ontbrak voor mij.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga de uitbeding(en) zeker wel kopen.
    Een dev. als dit verdient het gewoon imo.
    Dat, en ik vind de game geniaal. :)
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb de main game nog nauwelijks aangeraakt dus zal op korte termijn zeker niet die Season Pass kopen, maar uiteindelijk zal die er wel een keertje komen :)
     

Deel Deze Pagina