1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Daarom is Fallout 4 ook zo goed, weinig poespas en gewoon lekker knallen. :+

    Heb nu eindelijk (na 3 weken ofzo) de draai weer gevonden in The Witcher 3, de overgang qua gameplay is toch gigantisch in vergelijking met de games die ik hoofdzakelijk speel waardoor ik er maar niet lekker in kan komen. Tevens heeft de game heeft voor mijn doen soms net teveel en te lange dialogen en ik mis toch echt een first-person view met bijhorende gunplay. :oops:

    The Witcher 3 nu dus blijven spelen tot ik door het verhaal ben. Geen game voor tussendoor of om in fases te spelen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik kom er gewoon niet in met The Witcher 3, de wereld vind ik fantastisch maar het zo verschrikkelijk uitgebreid dat ik meestal na een tijd de game alweer uitzet.
    Misschien wat je zegt Zumpelvelder er gewoon een tijd lang erin steken en dan door blijven gaan.

    Deze game moet hoe dan ook van mijn backlog.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wat het voor mij zo lastig maakt om in deze game te geraken is de leercurve van de gameplay en het juist toepassen van al je mogelijkheden. Doe je dit niet goed straft de game je keihard af.
    Ik vergeet echt te vaak dat ik mijn wapens/armor moet repareren, potions en bommen kan/moet gebruiken of welke signs het beste werken tegen verschillende vijanden etc.. Pas op het moment dat het weer eens te laat is gaat er een 'lampje branden', wat helaas dan wel voor wat irritatie kan zorgen waardoor ik de game sneller afsluit dan eigenlijk de bedoeling is.

    Als je het eenmaal door hebt en het een soort van automatisme word is de gameplay eigenlijk best geniaal, tenminste zo heb ik dan bij The Witcher 2 altijd ervaren en dat lijkt nu ook weer het geval te zijn... Genieten van de prachtige speelwereld en de verhalende content word dan ineens ook een stuk aangenamer. :)

    Maar ik moet dus écht bezig blijven met de game, want leg ik hem amper een week aan de kant is het net alsof ik alles alweer 'vergeten' ben hoe het gespeeld dient te worden.... :F: (dat zal bij een shooter of racegame nooit gebeuren :p)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Waren er maar gradaties van moeilijkheid met inbegrip van de diepte qua potions, alchemy, bla bla.

    Ik zit nu voor de 2e dag Witcher 2 te spelen en ik wordt nog steeds overwhelmed met alle dingen die je kan doen, snap nog niet alles, veel side quests waar ik niet eens aan begin, het spel is zo groot en breed qua opties dat ik me letterlijk als een mug voel die in de Atlantische oceaan ligt.

    Verhaal is echt tof en dat doet mij verder spelen, maar ik denk dat ik even de aanachaf van deel 3 op zich laat wachten.
     
    Insane/Erret en Mallakai vinden dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat is bij mij ook zo hoor. Geweldige game maar moeilijk. Of moeilijk, meer lastig vanwege alles er omheen.
    ben voor de fun Just Cause 3 er tussendoor aan het doen. Gewoon lekker rond dwalen in een grote wereld en lekker knallen, vliegen, en genieten van het niets doen. Niet nadenken maar verstand op nul en Lol hebben.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ik ook last van idd. Zelfde had ik laatst met Far Cry 4. Gewoon teveel. Tenzij je een tijdje speelt. Maar in het begin is het best wel veel.
    Wel grappig. Ben nu AC2 aan het spelen via BC. En die game bouwt heel rustig op. Meer op de manier die ik wel fijn vind.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Olijke Ploffer

    Whahahaha, same here, maar ik wissel het af met Forza Horizon 2. Wat is dat een geniale race game zeg.

    @Hybrid

    Far cry 4 Vond ik inderdaad ook teveel opties hebben, terwijl ik deel 3 heel tof vond. Waarschijnlijk zijn we allemaal wat ouder aan het worden. Hahahahaha
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de game? Op de normale moeilijkheidsgraad kun je veel dingen achterwege laten. Ik heb de game en DLC uitgespeeld en gebruikte eigenlijk nooit bommen, eigenlijk maar 2 signs en maar 2 verschillende potions, omdat mijn character meer een fighting build was. Een groot deel van de opties is afhankelijk van je build dus eigenlijk overbodig, maar ze laten je in het begin inderdaad wel zien dat je het kunt gebruiken.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja soms moet je het gewoon even wegleggen en wat anders doen. FH 2 alleen even gezien via de demo. Was wel geinig inderdaad..
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Weinig echte rpgers hier nu haha
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Ook zijn er zoveel quests dat je soms te snel levelt, waardoor sommige quests zover onder je niveau liggen dat deze niet meer interessant zijn. Als ik ooit nog deze game wil 'uitspelen' hou ik me alleen maar vast aan de main quest en contracts denk ik. Weet het anders ook niet.

    Ik zou het normaal gesproken allemaal willen doen, maar voor een 'paar-uur-per week-gamer' is dat echt niet meer te doen.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat zijn de main quests? Hahahahaha, want ik heb vaak het idee dat je door een side quest iets unlocked wat je zal helpen voor de main quest.

    Keuzes... Moeilijk.
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Euh ik bedoel meer de primary quests geloof ik

    Je hebt volgens mij primary, secondary, witcher contracts en schatzoekdingetjes (die ik echt nooit doe)
    Ga alleen nog maar primary en Contracts doen denk ik
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is dat in deel. 2 of deel 3?

    Of is het in beide delen qua ui hetzelfde? Ik zie niet zo snel wat het verschil is.
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Deel 3.

    Dat staat toch best simpel aangegeven in het kopje 'Quests'? Op de map zelf staat het inderdaad niet.

    Zie plaatje. Bovenste 2 zijn primary. Eronder Secondary. Daaronder staan nog Witcher contracts en iets met schatzoeken.

    Misschien bergijp ik je vraag niet goed hoor :)

    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik speel deel 2. ;-)
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Ahhhh had ik even gemist :)
     
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Gwent is zo amazing man damnnn. Heb net mn eerste yennefer hero card gewonnen en ontdekt hoe je NPC's kan naaien met decoys/spies en decoys/medics. Gatverdamme wat vermakelijk.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Told ya! :cool:

    Er is een RL versie te koop van Gwent. Just sayin'...
     
    nawa vindt dit leuk.
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb die van Hearts of Stone, was maar $17,- inclusiefe shipping, echt heerlijk.

    Gwent is een top game. Zou er graag een standalone MP game van hebben.
     

Deel Deze Pagina